فرمانده بسیج کارگری استان کرمان مطرح کرد :

« فتنه 88 » نجسی ابدی که با هیچ مطهری پاک نمی شود

کد خبر : 6612
دوشنبه 6 دی 1395 - 12:30

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت : مگر می شود قیام 9 دی سال 88 را از تاریخ انقلاب محو کرد ، در حالی که فتنه ای عظیم و طراحی شده توسط بعضی خواص غرب زده ، با بصیرت ملتی بزرگ و مدیریت رهبری هوشمند و مدبر ، خنثی شده است ...

فرمانده بسیج کارگری استان کرمان گفت :9 دی پیروزی ملت ایران در یک امتحان بزرگ و الهی ، در مقابل شکست مفتضحانه دشمن و عوامل داخلی بود لذا این روز برگ زرینی را به افتخارات تاریخی انقلاب اسلامی اضافه کرده است  .

وی با بیان این نکته که  خلق حماسه 9 دی نشان از پیوند عمیق بین  ولایت و امت در لحضه های حساس است ،گفت : این روز نشانه اقدام مخلصانه ، تشخیص وظیفه به هنگام و حضور قاطع ملت ایران در صیانت از نظام جمهوری اسلامی است و حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران در بزنگاه ها ولحظه ها ی حساس امام و آرمان های انقلاب و ولایت را رها نخواهند کرد و انان را تنها نخواهند گذاشت .

حسین باقری اذعان کرد : خلق حماسه 9 دی  نشان از خروش بهنگام  ،به اندازه و قدرتمند مردم و نشانه ی  لحظه شناسی و بصیرت مردم ایران بود لذا این روز پایانی بود بر فتنه پیچیده دشمن که با همه نبوغ رسانه ای در راس امکانات و قدرت دیپلماسی  و بازی بازیگران غرب پرست  داخلی ، برای مقابله با انقلاب اسلامی به صحنه آمده بود .

فرمانده بسیج کارگری در خصوص چرایی بیان واژه فتنه و  حتی زنده نگه داشتن این روز ابراز کرد : به چند دلیل  باید فتنه گران را باز خواست و جریان فتنه را باز خوانی نمود  ، لذا در بیان اولین موضوع مطروحه در خصوص بیان واژه فتنه باید این پرسش را مطرح نمود که فتنه گران در ازای هزینه هایی که به انقلاب تحمیل کردند، چرا تا کنون حاضر به پرداخت این هزینه ای سنگین .نشدند .

وی ادامه داد : یکی از بزرگترین خسارت هایی که به ملت ایران با اجرای فتنه تحمیل شد ،لطمات اقتصادی و ایجاد تحریم های جدید بود به ملت ایران  بود واین خسارت ها نیز باعث روند روبه رشد تحریم های همه جانبه نیز شدند ، سران فتنه نیز دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود بسیار امیدوار ساختند به گونه ای که سبب شد دشمن در حمایت از سران فتنه به صورت عریان و بی پرده  وارد شود .

باقری افزود : در زمان اجرای فتنه رئیس جمهوری وقت آمریکا « باراک اوبا ما» از یکی از سران فتنه به صراحت حمایت کرد بنابر این نباید خیانت  کسانی را که باعث امیدواری و شعف دشمن شده اند ا، در افکار عمومی به فراموشی سپرده شوند .

وی تصریح کرد : دومین علتی که باید فتنه 88 را بازخوانی نمود، بصیرت افزایی برای نسل های بعدی ما ست که  هرگز نباید از فتنه بی خبر باشند رویش های تازه  انقلاب باید بدانند، در سال 88  بر نظام مظلوم جمهوری اسلامی چه گذشته است باید بدانند در مقطی از تاریخ انقلاب با وجود مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات  ،ملت ایران نتوانست در مقابل چشم ملت ها ی اسلامی دیگر سر بلند کرده  و از لذت این مشارکت  بهره ای ببرند .

فرمانده بسیج کارگری کرمان اذعان کرد : نسل های آینده انقلاب  باید خائنین به انقلاب و مدعیان دروغین جمهوریت و امام را بشناسند لذا یادآوری فتنه برای پیشگیری از بازگشت این جماعت «فتنه گر » به پست  های کلیدی و غیر کلیدی نظام است اگر فتنه گران و عملکردشان به فراموشی سپرده شود خطر بازگشت بی هزینه فتنه و خسارات شدید  به نظام بسیار جدی است .

باقری در خصوص  پیشگیری از تکرار فتنه گفت : طراحان فتنه باید همیشه در معرض پاسخگویی و اتهام باشند نباید مجال طراحی جدید فتنه به آن ها داده شود ، اگر با غائده آفرینان فتنه 78 «کوی دانشگاه » برخورد می شد فتنه بزرگ سال 88 طراحی و شکل گیری نمی شد و این همه خسارت محض به ملت شریف ایران تحمیل نمی گردید .

وی اذعان کرد : چطور می شود فتنه 88 را فراموش کرد درحالی که هنوز سران فتنه و غائده آفرینان آن هنوز ابراز ندامت نکردند و هنوز با اپوزیسیون های خارج از کشور و دوستان فراری خود مرز بندی نکرده و حتی حاضر نیستند از آنها دوری جسته و به ملت ایران ابراز ندامت کنند؟؟ بنابر این این فتنه گران باید تا ابراز ندامت و ومرزبندی خود از طراحان خارجی کشور پشت دروازه های نظام باقی بمانند.

حسین باقری فرمانده بسیج کارگری استان کرمان ، در پایان خاطر نشان کرد : مگر می شود قیام 9 دی سال 88 را از تاریخ انقلاب محو کرد ، در حالی که فتنه ای عظیم و طراحی شده توسط بعضی خواص غرب زده ، با بصیرت ملتی بزرگ و مدیریت رهبری هوشمند و مدبر خنثی شده است ، لذا تا زمانی که نام و یاد حماسه 9 دی بر تارک کوچه ها و خیابان های جای جای ملت ایران نقش بسته و می درخشد ننگ فتنه بر پیشانی فتنه گرانش نیز باقی است و این ننگ ، نجسی ابدی است که  با هیچ مطهری پاک نمی شود .

انتهای پیام /

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه