سردار فضلی در حاشیه کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور:

آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون خون پاک شهیدان است

کد خبر : 6392
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 08:10

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور به نقش برجسته شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم درحفظ آرمان های انقلاب و اسلام اشاره کرد و گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور را مرهون خون پاک شهیدانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور که با حضور جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش و خانواده شهدای انقلاب و مدافع حرم درمجتمع فجر اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این آیین به منظور گرامیداشت یک هزار و 153 شهید کارگری خوزستان و پاسداشت شهدای مدافع حرم این استان برگزار شد.

وی افزود: اگر چه شهدای دوران دفاع مقدس توسعه دهنده فرهنگ ایثار و شهادت بودند اما مدافعان حرم نیز فراتر از دوران دفاع مقدس در راه دفاع از آرمان های اسلام گام برداشتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهدای مدافع حرم انسان های برجسته ای بودند که با بصیرت به رشد و تعالی رسیده و هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور برای حفظ آرمان های انقلاب و نظام اسلامی و به ویژه دفاع از حرم و حریم اهل بیت(ع) جانفشانی کردند.

وی همچنین به رشادت های شهید علیرضا حاجی وند قیاسی شهید مدافع حرم از دزفول اشاره کرد و گفت:این شهید والا مقام درخانواده ای متدین ومذهبی رشد و شکوفایی یافت و دو سال تمام برای رفتن به سوریه و دفاع از حرم اهل بیت(ع) آرام و قرار نداشت و در نهایت در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار فضلی افزود: این شهدای گرانقدر همواره آرمان شهادت در سر داشته و امروز دردفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پرچم اسلام را برافراشته اند.

 

منبع خبر/ سازمان بسیج مستضعفین

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه