بیانیه بسیج کارگری کشور به مناسبت روز قدس؛

آزادی سرزمین ‌های اشغالی از چنگال لاشخورصفتان تا 25 سال آینده/رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ دیگر رنگ باخته است

کد خبر : 8279
پنجشنبه 1 تیر 1396 - 11:41

بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط معمار کبیر انقلاب با عنوان روز قدس نامگذاری شده به شرح زیر می‌باشد.

امام خمینی(ره): من از عموم مسلمانان جهان و دولت هاى اسلامى مى خواهم كه براى كوتاه كردن دست اين غاصب(اسرائیل) وپشتيبانان آن  به هم بپيوندند; و جميع مسلمانان جهان را دعوت مى كنم آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را كه از ايام قدر است و مى تواند تعيين كننده سرنوشت مردم فلسطين نيز باشد, به عنوان " روز قدس " انتخاب و طى مراسمى همبستگى بين المللى مسلمانان را در حمايت از حقوق قانونى مردم مسلمان فلسطين اعلام نمايند ازخداوند متعال پيروى مسلمانان را بر اهل كفر خواستارم.

روز قدس، یادگاری ارزشمند که از معمار کبیر انقلاب اسلامی به ما رسیده و باعث شده تا امروز بعد از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مسئله فلسطین و غصب قبله اول مسلمین توسط اشغالگران گرگ صفت در یادها زنده بماند و همچنان فریاد «مرگ بر اسرائیل» طنین انداز تمامی جوامع اسلامی باقی بماند.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و قطعا تفکر انقلاب اسلامی ایران یکی از پایه‌های اصلی چنین پیش بینی بوده و ان‌شاءالله به حول و قوه الهی تا 25 سال آینده سرزمین قدس و مسجدالاقصی از چنگال لاشخور صفتان صهیونیسم  آزاد خواهد شد.

جامعه کارگری ایران تمام جنایات و فعالیت‌های سبوعانه‌ای که اسرائیل در مقابل چشم پوشی کامل مدعیان حقوق بشر انجام می‌دهد را محکوم می‌کند و پیام ما به تمام ملت‌های مسلمان در سرتاسر جهان اینست که تنها با حفظ وحدت و ایستادگی در برابر استکبارمی‌توانیم پایه‌های ظلم و ستم را از دنیا برچینیم.

 
امروز رویای تشکیل "خاور میانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" رنگ باخته و تنها راهبرد موفق در حل مسئله فلسطین در جهان اسلام بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود و تعیین سرنوشت کشور با اراده خود آنان است.

سازمان بسیج کارگری کشور ضمن مسئلت آزادی برای ملت فلسطین از خداوند منان و سرنگون شدن رژیم غاصب صهیونیستی از تمامی ملت مسلمان جهان خواستاریم تا با حضور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان انزجار خود را از اعمال شقیانه و ضد بشر دوستانه این رژیم بیان کنند.

سازمان بسیج کارگری کشور

تیرماه 1396

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه