استاندار جدید اصفهان

آمار بیکاری در استان اصفهان بالاست/ لزوم همکاری بانک ها برای خروج از وضعیت فعلی

کد خبر : 9600
چهارشنبه 17 آبان 1396 - 10:03

استاندار اصفهان، با اشاره به آمار بالای بیکاری در این استان، گفت: بالغ بر ۳۰ درصد از واحدهای صنعتی استان تعطیل بوده و ۳۰ درصد نیز با نیمی از توان خود، مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، محسن مهرعلیزاده صبح امروز در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف ‏کنندگان و تولیدکنندگان، با بیان اینکه استان اصفهان یک استان صنعتی است، اظهار کرد: اصفهان در بسیاری از شاخص های ارائه خدمات و کیفیت محصولات در سطح کشور سرآمد است و در اغلب شاخص ها مقام اول را دارا است.

استاندار اصفهان با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان اصفهان، خاطرنشان کرد: بالغ بر 30 درصد از واحدهای صنعتب استان تعطیلی بوده و 30 درصد نیز با نیمی از توان مشغول به کار هستند.

مهرعلی زاده با اشاره به لزوم همکاری بانک ها برای خروج از وضعیت فعلیف تصریح کرد: بانک ها باید با توان و انگیزه بیشتری در سطح استان کار کنند.

وی  با بیان اینکه اصفهان استانی شاخص در کشور است، افزود: اگر این استان ضربه ای بخورد در کل کشور با مشکل مواجه خواهیم شد و متقابلاً توسعه و پیشرفت استان ، به توسعه و پیشرفت کشور کمک خواهد کرد.

استاندار اصفهان با شاره به لزوم تلاش بیشتر برای ورود بخش خصوصی به استان، خاطرنشان کرد: باید روحیه ی حمایت از تولید و اشتغال در مدیران و کارمندان و همچنین حمایت از صنایع دانش بنیان و کاهش بروکراسی اداری و کاغذ بازی در استان ایجاد شود.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه