بسیج کارگری استان فارس:

آن را مي‌نويسم «بود» اما اين را مي‌نويسم «است»

کد خبر : 942
سه شنبه 9 دی 1393 - 11:24

در بیانیه سازمان بسیج کارگری استان فارس آمده است: بهمن 57 اگر روز پيروزي انقلاب اسلامي بر طاغوت بود، 9 دي 88 نیز به همان اندازه مهم است، آن را مي‌نويسم «بود» اما اين را مي‌نويسم «است» چرا كه از اين پس هر روز براي ما 9 دي است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سازمان بسیج کارگری استان فارس در بیانیه خود نوشته است:

امام علی(ع) می فرمایند:       

 «درفتنه ها به امام و پیشوای خودتان پناهنده شوید تا غبار فتنه شمارا گمراه نکند»

نظام مقدسی كه بعد از 22 بهمن 57 سر كار آمد جمهوري اسلامي بود اما بعد از 30 سال شجره طيبه جمهوري اسلامي نياز مبرم به هرس داشت.

 9 دي 88 فرزندان انقلاب اسلامي بريدند تك و توك شاخ و برگ‌هاي زائد اين درخت را. 9 دي 88 روز حجامت جمهوري اسلامي بود و همچون 22 بهمن 57 در زمستان، بهاران آمد.

در این بیانیه آمده است: بهار فصل حجامت است خون‌آلوده، ميكروب سياسي و گلبول‌هايی كه يكي به نعل و يكي به ميخ مي‌زنند، تصفيه شدند از خون سرخ انقلاب اسلامي.

 اگر 26 دي 57 شاه از اين كشور رفت، 9 دي 88 آبروي شب‌پرستاني رفت كه با حضرت ما دشمني كردند.

بهمن 57 اگر روز پيروزي انقلاب اسلامي بر طاغوت بود، 9 دي 88 نیز به همان اندازه مهم است، آن را مي‌نويسم «بود» اما اين را مي‌نويسم «است» چرا كه از اين پس هر روز براي ما 9 دي است.

9 دي 88، جمهوري اسلامي انقلابي بر جمهوري اسلامي قلابي براي هميشه به پيروزي رسيد.

ادامه این بیانیه می‌افزاید: جمهوري اسلامي كه در راس آن ولايت‌فقيه نباشد، عينا نظام طاغوت است. ما به جمهوري اسلامي نه يك كلمه كم و نه يك كلمه زياد اما فقط به شرط ولايت‌فقيه راي «آري» داديم.

 اگر 12 بهمن 57 به امام خميني با حضور تاريخي خود از فرودگاه تا بهشت‌زهرا «آري» گفتيم و اگر 14 خرداد 68 بيعت كرديم با امام خامنه‌اي، در 9 دي 88 «نه» گفتيم به دشمنان مشترك امام خميني و امام خامنه‌اي.

پس نه فقط نماز بي‌ولايت بي‌نمازي است كه نماز بي‌برائت هم بي‌نمازي است كه حب علي بي‌ بغض معاويه بي‌فايده است.

 22 بهمن 57 روز بعثت دوباره حضرت محمد‌(ص) بود؛ روز برانگيخته شدن امام خميني(ره) و 9 دي 88 روز تثبيت ولايت مستمر «امام علي(ع)» بود و روز «نه» گفتن به دشمنان سيدعلي.

 ما در 14 خرداد 68 با امام خامنه‌اي بيعت كرديم اما 9 دي اعلام برائت كرديم از دشمنان خامنه‌اي. 9 دي دير اتفاق افتاد اما دير يا زود بايد اتفاق مي‌افتاد.

ما کارگران عرصه کار وتلاش مانند همیشه در کنار این انقلاب و رهبرش ایستاده ایم و با تمام وجود از آن حمایت می‌کنیم.

سازمان بسیج کارگری استان فارس

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه