مسئول بسیج کارگری تهران بزرگ:

اجرای امر به معروف و نهی از منکر راه شهدا را می‌خواهد

کد خبر : 867
سه شنبه 18 آذر 1393 - 10:40

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ گفت: انجام فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر راه شهدا را می‌خواهد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، محمد باقر خزائی در نشست امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه فاطمه‌الزهرا (س) با بیان اینکه فلسفه قیام عاشورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: انجام این فریضه واجب راه شهدا را می خواهد، چون در این راه ناهموار ناملایمات زیادی وجود داردهمه ما باید نسبت به احیای این واجب فراموش شده با فرهنگ سازی اقدام عملی و جدی کنیم.

وی گفت: در امر به معروف و نهی از منکر باید اول خودمان را اصلاح کنیم و به آن باور داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ گفت: از ویژگی‌های بسیجی، دعوت به اخلاق، صداقت، صفا، پاکدامنی و توحید است و در این باره مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به بسیجیان فرمودند که اگر بخواهیم مقابل دشمن یک دژ محکم و قلعه رفیع داشته باشیم باید از تکبر دوری کنیم، کارهای بزرگ از بسیج بخواهیم و به خودسازی توجه کنیم.

خزائی افزود: اگر در بسیج به اخلاق‌مداری توجه کردیم و کار رابه گونه‌ای  به پیش ببریم که انتخاب افراد بر اساس شایستگی‌ها انجام شود و برای رضای خدا باشد آن وقت است که نصرت الهی شامل حال افراد می‌شود.

وی در ادامه درباره چگونگی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در حوزه و پایگاه‌های بسیج کارگری مطالبی بیان کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام جوادی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه گفت: یکی از واجبات فراموش شده در جامعه اقامه نماز جماعت و نماز اول وقت است که در کارخانه‌ها و شرکت‌ها نیز با آن روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه نماز ستون دین است اگر مقبول شود دیگر عبادات نیز پذیرفته می‌شود و اگر مقبول نشود اعمال دیگر نیز پذیرفته نمی‌شود، افزود: اگر ما تمام توان خود را برای احیای این فریضه بگذاریم قطعا دیگر منکرات نیز از بین خواهد رفت.

در این جلسه فرماندهان حوزه‌ها، شورای سازمان بسیج کارگری، مسئولان فرهنگی، تربیت آموزش و تحلیل و بررسی حوزه‌ها نیز حضور داشتند.  

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه