مسئول سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی اعلام کرد:

اجرای 500 برنامه ویژه گرامیداشت هفته بسیج کارگری در استان خراسان رضوی

کد خبر : 152
پنجشنبه 5 اردیبهشت 1392 - 23:43

رییس سازمان بسیج کارگری استان خراسان رضوی اعلام کرد: این سازمان با همکاری اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی، در مجموع 500 برنامه را برای گرامیداشت هفته بسیج کارگری که از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد، تدارک دیده شده است.

 

"سرهنگ پاسدارابوالفضل بهشتی" در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری اظهارداشت: ما هر ساله، برنامه های قابل توجهی را برای گرامیداشت این ایام و همچنین تجلیل از شهدای شاخص حوزه کارگری در استان خراسان رضوی، برگزار می کنیم.

وی تاکید کرد: این مراسم هر سال در فضایی بسیار معنوی و با شکوه و با حضور خانواده های معزز شهدا و جانبازان و روسای سازمان های بسیج مستضعفین و بسیج کارگری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی دارای 16 حوزه  کارگری است، گفت: این حوزه ها با احتساب 28 برنامه،440 برنامه  را در سراسر استان و در طول هفته بسیج کارگری اجرا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آیین گرامیداشت شهدای بسیج کارگری در سال اول به صورت ملی در مشهد مقدس برگزارشد، گفت: امسال با انجام تمرکز زدایی و پس از بررسی به این نتیجه رسیدیم که این مراسم را در بزرگترین شهر استان خراسان رضوی بعد از مشهد که سبزوار است، برگزار کنیم.

بهشتی ادامه داد: این برنامه که بیشترین محور آن بر روی برگزاری یادواره ای ویژه تقدیراز مقام شامخ شهدای کارگری در نظرگرفته شده، در هشتم اردیبهشت ماه جاری انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید سردار "برونسی"، از جمله شهدای شاخص حوزه  بسیج کارگری شناخته شده است، گفت: امسال، فرزند وی "فاطمه برونسی"، در مراسم ما حضور خواهد داشت و گوشه هایی از خاطرات پدر بزرگوارش برای مدعوین بازگو              می کند.

 

بهشتی با تاکید بر اینکه شهید "برونسی"، همیشه در طول عمر پربرکت خود، نقش اول را در حماسه سیاسی داشته است، گفت: وی در حقیقت، یک جهاد اقتصادی را در دوران فعالیت خود رقم زده واکنون به عنوان برگزیده ترین الگوی کارگر ایران اسلامی، در کشور مطرح است.

وی افزود: کتاب "خاکهای نرم و خشک"، از جمله کتاب هایی است که بخش های عظیمی از عملکرد "شهید برونسی"  و حماسه هایی که او از خود در حوزه های سیاسی و اقتصادی به جای گذاشته را روایت می کند.

وی اضافه کرد: البته ما هر ساله علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره این شهید شاخص، یک شهید دیگر را به عنوان شهید برجسته هفته بسیج کارگری به کشور معرفی می کنیم.

به گفته وی، امسال، شهید روحانی "مهدی کریمی"، به عنوان الگوی بسیجیان قشر کارگری به جامعه معرفی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "حماسه سیاسی"، "حماسه اقتصادی"، افزود: همه کارفرمایان،مدیران و کارگران استان  خراسان رضوی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و به ندای رهبرشان لبیک خواهند گفت.

بهشتی ادامه داد: این جمعیت انبوه با تولید و افزایش بهره وری خود در سال جاری و همچنین حضور گسترده در پای صندوق های رای در انتخابات خرداد ماه ریاست جمهوری، به تحقق نامگذاری شعار ارزشمند امسال از سوی مقام معظم رهبری،کمک خواهند کرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه