معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان:

احداث نیروگاهها از محورهای مهم برنامه ریزی اقتصادمقاومتی است

کد خبر : 6549
سه شنبه 30 آذر 1395 - 09:05

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان گفت:احداث نیروگاه های بادی باید به عنوان یکی از محورهای برنامه ریزی اقتصاد مقاومتی در بخش انرژی در استان مورد توجه باشد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، رحیم عصفوری  در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان، به ورود سرمایه گذاران چینی برای احداث نیروگاه شماره ۴ اشاره کرد و افزود: باید زیر ساخت های لازم برای آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه هر چه زودتر انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان گفت: احداث نیروگاه های بادی باید به عنوان یکی از محورهای برنامه ریزی اقتصاد مقاومتی در بخش انرژی در استان مورد توجه باشد و برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار گیرد.

عصفوری تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش نیروگاهی باید مدیریت لازم و انسجام در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه ، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان به اقدامات انجام شده برای ۳۰۲ طرح تولیدی اشاره کردو گفت: از این تعداد ۸۲ طرح احصا شده، ۲۹ طرح در نوبت دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند.

ابوالفضل عباسچیان افزود: از مجموع ۳۰۲ طرح ارائه شده بیش از ۱۰۰ طرح در ارائه وثیقه‌های بانکی، چک‌های برگشتی، توجیه اقتصادی و مشکل داشته اند.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی با قبول ۱۴ پروژه به ۱۲ پروژه تسهیلات پرداخت کرده و بانک صنعت و معدن و سپه نیز به ترتیب هشت و دو طرح را در دست بررسی دارند. بانک انصارهم برای یک طرح تسهیلات پرداخت کرده است.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه