ذوب آهن اصفهان پیشرو در مسئولیت های اجتماعی :

ارسال دو مرحله کمک‌های ذوب‌آهن اصفهان به مناطق زلزله زده سی سخت

کد خبر : 16426
شنبه 9 اسفند 1399 - 13:55

دو مرحله کمک های ذوب آهن اصفهان شامل ۸۰۰ تخته پتو و ۵۰ عدد وسیله گرمایشی و ۳۰۰ تخته چادر برزنتی ضد آب ۱۰ و ۱۲ نفره به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد.

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اولین محموله کمک های ذوب‌آهن اصفهان طی مراسمی با حضور مسئولین این شرکت از مقابل بنای یادمان شهدای گمنام ، شامل ۸۰۰ تخته پتو و ۵۰ عدد وسیله گرمایشی جهت مردم آسیب دیده در زلزله در شهر سی سخت سوم اسفند ماه ارسال شد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان در این خصوص گفت : این مجتمع عظیم صنعتی که در مسئولیت های اجتماعی همواره پیش قدم است وظیفه خود دانست کمک های لازم را برای این عزیزان فراهم کند.

همچنین دومین محموله کمک های ذوب آهن اصفهان نیز طی مراسمی در روز پنجم اسفند ماه جاری با حضور تعدادی از مسئولین شرکت از مقابل یادمان شهدای گمنام که شامل ۳۰۰ تخته چادر برزنتی ضد آب ۱۰ و ۱۲ نفره جهت مردم آسیب دیده در زلزله شهر سی سخت ارسال شد.

احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت به مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان اشاره کرد وگفت: باعث خوشحالی است که اعلام کنم، این شرکت همواره در انجام مسئولیت های اجتماعی خود به سرعت و در حد توان خود پیش قدم بوده ، پس از وقوع زلزله اخیر با ارسال اولین محموله کمک های خود به زلزله زدگان سی سخت که شامل۸۰۰ تخته پتو و۵۰ وسیله گرمایشی به یاری این عزیزان شتافتیم.

وی افزود : این بار نیز بنا بر نیازهای اعلام شده و در ادامه ارسال کمک های هولدینگ شستا نسبت به ارسال ۳۰۰ تخته چادر مناسب شرایط منطقه اقدام نموده و امید است که در حد رفع نیازهای هموطنان زلزله زده در شرایط سخت زمستانی موثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه