پيام امام خامنه اي به مناسبت روز تجليل از شهدا و ايثارگران :

از خودگذشتگي راز بزرگ پيروزي در همه ميدان ها است

کد خبر : 428
پنجشنبه 6 مهر 1391 - 22:52

نام مبارك شهيدان بر پيشاني يكي از روزهاي دفاع مقدس، اين روز را همچون قلّه ي رفيع روزهاي پرخاطره ي آن دوران، برجسته و ممتاز مي سازد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله خامنه اي در پيامي به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجليل از شهدا و ايثارگران، شهيدان را تجسّم شگفتيها و زيبائيهاي دوران جهاد في سبيل الله خواندند و تصريح كردند: راز بزرگ پيروزي در همه ي ميدان ها، از خودگذشتگي است و انسانهاي از خود گذشته و فداكارند كه ملتهاي خود را به اوج شكوه و عظمت ميرسانند.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

نام مبارك شهيدان بر پيشاني يكي از روزهاي دفاع مقدس، اين روز را همچون قلّه ي رفيع روزهاي پرخاطره ي آن دوران، برجسته و ممتاز مي سازد.

زيرا شهيدان، خود، تجسّم شگفتيها و زيبائيهاي دوران جهاد في سبيل الله اند. راز بزرگ پيروزي در همه ي ميدان ها، از خودگذشتگي است و انسانهاي از خود گذشته و فداكارند كه ملتهاي خود را به اوج شكوه و عظمت ميرسانند. رهاشدن از تعلقات حقير مادّي است كه چنين انسانهائي را به آنچنان توانائي شگفت انگيز ميرساند و قدرت فرامادّي به آنان ميبخشد. شهيدان عزيز ما و خانواده هاي صبور و بزرگواران آنان كه براي خدا از نفيس ترين داشته هاي عالم مادّي چشم پوشيدند در صفوف مقدم چنين انسانهائي قرار دارند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.

سيد علي خامنه اي

۶مهر ۱۳۹۱

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه