طالبی در مجمع کرمان:

از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس در مجمع استفاده شود/ حمایت از سران فتنه ظلم است

کد خبر : 702
دوشنبه 28 مهر 1393 - 10:23

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور به بهره‌مندی از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف مجمع استان کرمان تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور، رمضانعلی طالبی عصر روز گذشته در جمع اعضای مجمع بسیج کارگری استان کرمان مهمترین وظیفه مجمع را اشرافیت بر کل محیط‌های کارگری دانست و افزود: مجمع در استان کرمان نباید حالت فرمایشی داشته باشد  شهرستان‌ها نیز باید همین خط را دنبال کنند و حتی باید از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس برای پیشبرد اهداف آن بهره‌مند شوند. 

وی با تاکید به درک ظرفیت مجمع اظهار داشت: مجمع باید از تولیدات داخلی و مظلومان حوزه صنعت حمایت کند.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری وارث 14 هزار شهید عرصه صنعت است، ادامه داد: در دنیا سابقه ندارد قشری که آسیب‌پذیر است در ایجاد انقلاب نقش داشته باشد  و این تعداد شهید تقدیم کند.

طالبی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: «جنگ تحمیلی اقتصادی و این جمله معرف فضای ماست اما ما باید ببینیم کجای کاریم آیا فرق کرده‌ایم؟».

وی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با اشاره به ظلم بزرگ سران فتنه افزود: آنها مهره‌های دست نشانده امریکاهستند و نباید برخی در داخل دست محبت بر سرشان بکشد وهرگاه کسی خواست از آنها حمایت کند حضرت آقا فریاد کشیدند که اینها ظلم کردند.  

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه