همزمان با روز بسیج کارگری

از 170 کارگر نمونه بسیجی شهرستان قروه تقدیر شد

کد خبر : 7925
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 11:28

همزمان با روز بسیج کارگری از 170 کارگر نمونه بسیجی شهرستان قروه تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان همراه بود ابتدا کوروش شعبانی با اشاره به اهمیت کار و تلاش اظهار داشت: کارگران سربازان تولید کشور هستند که در تحقق شعار سال جدید همیشه در تلاش بوده اند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به منزله استفاده حداکثری از حداقل منابع است افزود: بالا بودن سطح بهره وری اقتصادی تنها با نگاه مدیریت اقتصاد مقاومتی همراه خواهد بود و باید با نگاه اقتصاد مقاومتی به دنبال مدیریت جهادی باشیم.

رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: شهرستان قروه در راستای تحقق شعار سال دارای پتانسیل های بالایی است که می توان در زمینه های کشاورزی، گردشگری و منابع طبیعی از ان بهره برداری نمود.

شعبانی ادامه داد: طرح های مشارکتی در روستاها و اموزش مهارت های فنی حرفه ای متناسب با نیاز روز از دیگر فعالیت های اشتغال زایی این اداره بوده است.

فرماندار قروه نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کارگران گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است به منزله چندین نسخه راه گشاست و کارگران ترجمه کننده نسخه های اقتصاد مقاومتی هستند.

پرویز کولانی با اشاره به مشکلات موجود بخش کارگری افرود: زیبنده نیست در جامعه اسلامی که روی حق و حقوق کارگران تأکید شده است این مشکلات حل نشده باقی بماند و باید توجه داشت که این قشر نان توانمندی و بازوی خود را می خورند و نباید دلسرد شوند چرا که با وجود کار و کارگر، تولید و اشتغال معنا می‌یابد.

رمضان بهزادی، جانشین حوزه تخصصی بسیج اقشار استان کردستان نیز با بیان نکاتی در خصوص اهداف عالی بسیج کارگری گفت: ترویج فرهنگ دین و دیانت در محیط های کارگری و تولیدی هدف و رسالت بسیج کارگری است و از جمله فعالیت‌های بسیج کارگری می‌توان به ایجاد فرهنگ مسوولیت پذیری، توسعه کارآمدی در مجموعه های کارگری، ایجاد خودباوری در جامعه کارگری، افزایش کیفیت کار و اصلاح الگوی مصرف می‌توان نام برد که نیروهای بسیجی و انقلابی ما توانستند تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.


انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه