دکتر رعیتی فرد:

استفاده ازظرفیت های مردمی و بسیج برای حل مشکلات همواره موفقیت آمیز بوده

کد خبر : 15666
سه شنبه 1 مهر 1399 - 09:47

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از شرکت کاشی تبریزدیدن و با مدیر عامل و کارگران این واحد تولید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بازدید از شرکت کاشی تبریزگفت: در دوران دفاع مقدس با ۵۰ کشور درگیر بودیم که قصد داشتند انقلاب را در نطفه خفه کنند اما از زمانی که ظرفیت‌های مردمی و بسیج را به کار گرفتیم، موفقیت‌های ما در جنگ افزایش یافت.

رعیتی فرد با اشاره به مشکلات کنونی کشور در حوزه اقتصادی، گفت: دشمن پس از ناکامی در جنگ سخت به ایجاد مشکل در زمینه تولید و تعطیلی کارخانه‌ها روی آورده است.

ایشان با اشاره به عضویت سازمان بسیج کارگران و کارخانه های کشور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: با توجه به الزام آور بودن اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید درتمامی دستگاهها، این سازمان از این ظرفیت برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استفاده می نماید.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با اشاره به اجرای طرح حاتم (حمایت از تولیدات و کالای ایرانی) در این سازمان ، گفت: این طرح با هدف معرفی کالاهای ایرانی و ترویج فرهنگ استفاده از آنها در جامعه اجرا می شود.

رعیتی فرد اظهار کرد: برای عبور از سختی ها و مشکلات، باید همه ارکان و مسئولان با همدلی و کنار هم در میدان حضور داشته باشند که نمونه بارز آن را در اجرای رزمایش کمک های مومنانه نشان دادند. ایشان در آخرتاکید کرد: سپاه و بسیج با همه ظرفیت ها آمادگی کامل دارند تا در حوزه اقتصادی هر کمکی که لازم باشد به صنعتگران و تولیدکنندگان ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه