اعزام ۲۰ گروه جهادی کارگری به مناطق محروم

کد خبر : 18179
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 13:04

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر از اعزام ۲۰ گروه جهادی کارگری به مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ علیرضا محمدی صبح امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان بوشهر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: با کار و تلاش شبانه روزی در سطح کشور می‌توان میزان امیداوری مردم به نظام تقویت کرد و از آن طرف با این مهم دشمنان نظام ناامید خواهند شد.

محمدی با تاکید بر اینکه انجام کارهای جهادی و بسیج‌ وار در این شرایط سخت را بسیار با اهمیت است، گفت: همین کارهای جهادی در اوایل انقلاب بود که مردم را امیدوار و روحیه می‌داد و انقلاب توانست ۴۰ سال با وجود تمام سختی‌ها مقاومت کند.

وی با بیان اینکه تقویت حرکت گروه‌های جهادی به سمت مناطق محروم و کمک به نیازمندان تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این چهار دهه خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارائه داده است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (علیه السلام) استان بوشهر با اشاره به اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات ۷۰ گروه جهادی داراست، تصریح کرد: بعد از ماه مبارک رمضان ۲۰ گروه جهادی بسیج کارگری را برای خدمات عمرانی و تعمیرات به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه