افتتاحیه مسابقات فوتسال جام مقاومت شهدای کارگر دراستان یزد

کد خبر : 6835
چهارشنبه 29 دی 1395 - 07:15

به مناسبت نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر در 26 دی ماه ،مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام مقاومت شهدای کارگر به همت بسیج کارگری یزد با باحضور 16 تیم فوتسال و جمعی از مسئولین استان در سالن ورزشی صدف کلیک خورد..

در این مراسم محمد رضا نیک نام مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ضمن اشاره به تلاش ها و موفقیت های بسیج بیان داشت: حضور کارگران به صورت بسیجی واردر همه صحنه ها باعث افتخار و برکت بوده است ،آنها در قبل از انقلاب به صورت مردمی و تحت هدایت حضرت امام در سرنگونی حکومت طاغوت تلاش های زیادی کردند و در چنین روزی 26 دی ماه باعث فرار شاه خائن از مملکت ایران شدند و تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مثل سپری در مقابل دسیسه های حکومت شاهنشاهی ایستادند و جان خود را در کف اخلاص گذاشتند.

وی ادامه داد :کارگران در زمان جنگ نیز بسیجی وار هشت سال از کشور دفاع کردند و امروز در صحنه های اقتصادی با تولیدات خود اهداف  شوم دشمن را  خنثی می کنند .

محمد رضا نیک نام بیان داشت:یکی از چیز هایی که باعث کارآیی و تقویت روحیه نشاط و شادی کارگران می شود ورزش کردن است ،ومسابقات فوتسال جام مقاومت شهدای کارگر با همین هدف تقویت روحیه شادی و نشاط ،وگرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد شهدای کارگر  امروز شروع و افتتاح می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد گفت: این مسابقات با تلاش حوزه بسیج کارگری شهدای محراب در بین 16 تیم با 32 بازی در 4 گروه 4 تیمه برگزار خواهدشد و در دهه مبارک فجر تاریخ 14/11/95 در مراسم اختتامیه به 3 تیم اول تا سوم هدایا و تیم برتر اخلاق هدایا و کاپ و لوح اهدا خواهد شد.

در ادامه برادر محمد حسین باقیان  و حمید کاظم پور در خصوص مسائل معنوی ، اخلاق بازی و موارد فنی صحبت نمودند.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه