در هفتمین روز از دهه فجر:

افتتاح پایگاه بسیج کارگری در شهرک صنعتی سمنان

کد خبر : 134
جمعه 20 بهمن 1391 - 18:57

بسیج علاوه بر امنیت در تمام عرصه ها فعال است و باید کمک حال کار باشد و برداشت صرفا نظامی و تیر و تفنگ از آن اشتباه است...

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، در هفتمین روز از ایام ا... دهه مبارک فجر، روز انقلاب اسلامی،اقتدار و امنیت پایدار، پایگاه مقاومت شهدای کارگر در شهرک صنعتی سمنان به عنوان پایگاه مرکزی این شهرک با حضور سردار فرماندهی محترم سپاه استان، فرمانده سپاه ناحیه سمنان، مسئول سازمان بسیج کارگری استان، مدیران کل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان و شهرستان، مدیر کل شرکت شهرکهای صنعتی استان و جمعی از مسئولین و مدیران کارخانجات شهرستان سمنان، افتتاح گردید. در این مراسم سردار استاد حسینی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر افزود: بسیج سکاندار اصلی انقلاب است و تمام فکر و ذکر یک بسیجی باید گردش چرخ های انقلاب باشد .

وی گفت: بسیج علاوه بر امنیت در تمام عرصه ها فعال است و باید کمک حال کار باشد و برداشت صرفا نظامی و تیر و تفنگ از آن اشتباه است همانگونه که در عرصه فناوری هسته ای و فضایی جوانان و دانشمندان بسیجی به نتایج چشمگیری رسیده اند و جز با ترویج تفکر بسیجی در صنعتگران نمی توان با تحریم ها و فشار بیگانگان مقابله کرد و پیشرفت نمود.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه