در قالب شیفت ایثار انجام گرفت:

افزایش تولید ماسک یکبارمصرف به همت کارگران بسیجی

کد خبر : 14762
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 12:32

سرهنگ ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان مرکزی: با تلاش بسیجیان در حال پیگیری برای افزایش تولید در واحد تولیدی الهام طب در زرندیه هستیم.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم افزایش تولیدات مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده توسط کارخانجات، با همت و تلاش مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی مبنی بر رفع مشکلات کارخانه الهام طب و با پیگیری های مکرر، برخی از مشکلات این کارخانه مرتفع گردید و کارگران بسیجی با روحیه ای جهادگرانه و تلاش مضاعف با یاری و همکاری مدیران کارخانه سبب افزایش میزان تولید ماسک در این کارخانه شدند.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان مرکزی گفت: با تلاش بسیجیان در حال پیگیری برای افزایش تولید در واحد تولیدی الهام طب در زرندیه هستیم.

واحد تولیدی الهام طب ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰هزار ماسک یکبار مصرف را دارد که این ظرفیت بسیارخوبی برای استان مرکزی وکشور خواهد بود.

سرهنگ ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از تمام توان خود در جهت رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان استفاده می کند و از سایر دستگاه ها انتظار می رود با یک روحیه جهادی و انقلابی در این مسیر گام بردارند .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه