مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان خبر داد

افزایش 10 درصدی تولید زغالسنگ با ابتکار بسیج کارگری

کد خبر : 12658
شنبه 25 اسفند 1397 - 10:01

مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان گفت : با همت بسیج کارگری و اجرای طرح شیفت ایثار شاهد ۱۰ درصد افزایش تولید در معادن بوده ایم که همه این موفقیت ها ، به لطف خداوند و پرهیز از سیاست زدگی بوده است

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان کرمان ، مهندس سامان مرتاض  مدیر عامل شرکت زغالسنگ کرمان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرمان ضمن اشاره به تاریخچه زیان ده این شرکت گفت : پس از سالها توانستیم از شرایط زیان ده خارج و به سود آوری برسبم و پاداش معوقه پایان خدمت بازنشستگان را پس از چند سال بپردازیم .

مهندس مرتاض افزود: پروانه های بهره برداری شرکت زغالسنگ که باطل یا به حالت تعلیق در آمده بود ، هم اکنون فعال و پنج محدوده جدید به محدوده های تحت مالکیت شرکت زغالسنگ درآمده است .

وی با اشاره به بازگشت مالکیت املاک شرکت زغالسنگ به ارزش پانزده میلیارد تومان افزود: با همت بسیج کارگری و اجرای طرح شیفت ایثار شاهد ۱۰ درصد افزایش تولید در معادن بوده ایم که همه این موفقیتها ، از لطف خداوند و پرهیز از سیاست زدگی بوده است .

مدیرعامل شرکت زغالسنگ با اشاره به هدف گزاری سال ۹۸ این شرکت در افزایش سی درصدی تولید و فراهم نمودن اشتغال چهارصدنفری در شمال استان کرمان خاطر نشان کرد : افزایش دو مرحله ای قیمت زغالسنگ در سال۹۷ و متصل کردن قیمت ان به شمش فولاد از دیگر موفقیتهای این شرکت در سال جاری بوده است.

انتهای پیام /

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه