بزرگترین مرکز تحقیقات لاستیک در استان کرمان؛

افزایش 12 درصدی تولید به نسبت سال 94 / افتتاح لاستیک کردستان در دهه فجر

کد خبر : 6115
شنبه 22 آبان 1395 - 12:14

مدیر عامل لاستیک بارز گفت: در حال حاضر این کارخانه تولید روزانه 240 تن لاستیک را عهده دار است و به نسبت سال قبل از 12 درصد رشد تولید بهره مند شده است.

علی اکبر مشرفی مدیر عامل لاستیک بارز در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور بیان کرد: در حال حاضر این کارخانه تولید روزانه 240 تن  لاستیک را عهده دار است و به نسبت سال قبل از 12 درصد رشد تولید بهره مند شده است.

 

وی افزود : لاستیک بارز از سال 72 آغاز به فعالیت کرده است که در تمام این سال ها حتی در اوج تحریم ها و مشکلات اقتصادی نه تنها افول سطح تولید نداشته بلکه هر ساله به نسبت سنوات قبل در زمینه تولید ملی رشد و افزایش ظرفیت داشته که این امر را مدیون برنامه ریزی های دقیق، ثبات مدیریتی، استفاده از نیروهای کارآمد و مشورت در امور جاری کارخانه با صاحب نظران می داند.

 

مشرفی از عدم رشد منفی و نزول تولید در 23 سال خدمت به ایران و ایرانی سخن به میان آورد و تصریح کرد: با تکیه بر دانش و پتانسیل داخلی و با هدف تامین نیازهای داخلی و سرلوحه قرار دادن منویات رهبری با تحریم های ظالمانه به مبارزه برخاسته و اجازه ندادیم کوچکترین آسیبی به تولیدات ما وارد شود.

 

هیئت مدیره این کارخانه کیفیت بالای محصولات خود را نشات گرفته از احداث مرکز تحقیقاتی بارز اعلام می کند و می افزاید:  بزرگترین مرکز تحقیقات لاستیک که از آن کارخانه بارز است در حال حاضر با 80 پرسنل با مدارک کارشناسی تا دکتری  به تولید محصولات بی رقیب و با کیفیت می پردازند.

 

مدیر عامل بارز از احداث لاستیک کردستان در ایام الله دهه فجر نوید داد و اظهار داشت: با افتتاح این کارخانه علاوه بر تامین نیاز بازار ، 30 درصد از تولیدات خود را به کشورهای همسایه و اروپایی بیشتر از قبل صادر خواهیم کرد.

 

وی همچنین اشاره به اشتغال 2000 کارگر در این واحد تولیدی کرد و مطرح نمود: از ابتدای سال 72 تا کنون هیچ یک از کارگران این مجموعه حتی یک ماه حقوق معوق نداشته اند و موفقیت ما مدیون دعای خیر این افراد و خانواده های آن ها ست.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه