رعیتی‌فرد در سومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان :

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست

کد خبر : 13343
شنبه 5 مرداد 1398 - 12:20

سومین یادواره شهدای کارگری استان کرمان با تقدیر از خانواده شهدا کارگران برگزار شد.

علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سومین یادواره شهدای کارگر استان کرمان که با حضور مسئولان استانی و خانواده معظم شهدای کارگر در کرمان برگزار شد گفت: قدرت و اعتبار ایران اسلامی  مدیون خون‌شهدا و خانواده‌ آنان  و نیز پیروی از ولایت است.

رعیتی فرد افزود: استان کرمان بیش از 5000 شهید والا مقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این بین 1400 تن از این شهدا کارگر بوده اند.

وی با یادآوری اینکه در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، کشور با وجود اوضاع نامساعد اقتصادی با همت تولیدکنندگان و صنعتگران  در مقابل  دشمن  ایستاد افزود: امروز هم باید در سنگر اقتصادی در عرصه جهانی موفق  عمل کنیم، ما هرچه داریم از شهداست و رنج و زحمت زنده نگه داشتن خون شهید از شهادت کمتر نیست.

رعیتی فرد با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی  مدیران باید با ایجاد هم‌افزایی، اجازه ندهند چرخ صنعت بایستد افزود: تمام تلاش امروز دشمن این است که ما را دچار شک و تردید کند و باید با هم‌افزایی و همدلی مدیران از این گردنه سخت تاریخی عبور کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تاکید بر فراهم کردن بسترهای رونق تولید در کشور گفت: کاهش بروکراسی‌ اداری، توسعه صادرات، مبارزه با فعالیتهای سوداگرانه در بازار طلا، ارز و ...  از راهکار های مهم در این زمینه است.

 

رعیتی فرد برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت شهدا را وظیفه همگان دانست و گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست، شهدای کارگر در دو جبهه دفاع و کار با گذشت از جان خود امنیت و تداوم تولید را رغم زدند.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهدای کارگر استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه