جانشین سپاه روح الله استان مرکزی؛

اقتصاد درون زا لازمه پیروزی در جنگ اقتصادی/کارگران رزمندگان عرصه تولید هستند

کد خبر : 7813
دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 10:20

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه برای پیروزی در جنگ اقتصادی که در حال حاضر دچار آن هستیم باید به اقتصادی درون زا تکیه کنیم، گفت: کارگران در شرایط فعلی همانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستند.

 به گزارش پایگاه خبری سازمان بسیج کارگری استان مرکزی محسن گلشن‌زاده جانشین سپاه روح الله در همایش بسیج کارگری که درسالن شهر صنعتی اراک برگزار گردید با تاکید بر تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان اظهار داشت: در طول تاریخ شاهد وقوع انقلاب‌های متعددی بوده‌ایم ولی در بین همه آن‌ها انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر باورها و اعتقادات دینی بود و همین امر نیز رمز پیروزی و استمرار این انقلاب است.

وی با یادآوری اینکه استقلال و آزادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی فوندانسیون انقلاب اسلامی است و ملت ایران پس از پیروزی به هدف بزرگ این انقلاب یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دست یافت.

جانشین سپاه روح الله با بیان اینکه تحقق اقتصادمقاومتی نیازمند تلاش و همت مردم و مسئولان است، عنوان کرد: امروز برای اینکه بتوانیم در حوزه اقتصادی نیز روی پای خود بایستیم باید اقتصاد درون‌زا با تکیه بر توان داخلی داشته باشیم.

گلشن زاده افزود: تولیدکنندگان بایستی توجه داشته باشند که تولیدات کیفی داشته باشند تا جایی که قدرت رقابت با تولیدات خارجی را در بازارهای بین‌الملل را پیدا کرده و نام تولیدات ایرانی در جهان در حوزه اقتصادی خوش بدرخشد.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع طبیعی برای دستیابی به رشد اقتصادی گفت: بهره‌گیری مناسب از این ظرفیت‌ها کشور را در حوزه اقتصادی بی نیاز می کند.

 جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی با توجه به اینکه امروزه استکبار جهانی با همکاری هم پیمانانش در منطقه به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی قصد ساقط کردن انقلاب ایران را داشته‌اند ولی با حضور مردم در صحنه‌های مختلف و باور دینی این ملت در تمامی توطئه‌های خود شکست خورده‌اند.

گلشن زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از ماندگار ترین خاطرات در ذهن دشمن است، بیان داشت: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که همچنان در جهان ماندگار مانده و خوشبختانه جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلفی رشد و پیشرفت کرده و به جایگاه خوبی در جهان  دست پیدا کرده است..

کارگران رزمندگان عرصه تولید هستند

محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک، نیز در این مراسم کارگران را رزمندگان عرصه تولید دانست و گفت: امروز در جنگ اقتصادی که دشمن بر علیه کشور به راه انداخته است کارگران در خط مقدم قرار دارند.

رضایی با اشاره به اینکه دشمن با تهدیدهای مختلف در عرصه‌های گوناگون قصد ضربه زدن به کشور را داشته و دارد، اظهار کرد: زمانی که دشمن در عرصه‌ جنگ سخت راه به جایی نبرد و به اهداف خود دست پیدا نکرد جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران با شدت در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کارگران در عرصه‌های مختلف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند، افزود: تقدیم ۱۰۰ شهید کارگر در اراک خود گواه این موضوع است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک، با بیان اینکه کارگران بسیجی باید در عرصه‌‍های مختلف نمونه و فعال باشند، خاطرنشان کرد: کارگران بسیجی باید در عرصه‌های مختلف تولید به گونه ای فعالیت داشته باشند که برای سایر کارگران الگو باشند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه