اقتصاد مقاومتی ارزشمندترین روش و منش در دوره کنونی

کد خبر : 5303
چهارشنبه 3 شهریور 1395 - 10:14

اقتصاد مقاومتی ارزشمندترین روش و منش در دوره کنونی است

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، حجت الاسلام کمالی استادیار و عضو شورای قشر بسیج کارگری استان خراسان شمالی گفت: در خصوص صفات متقین ، اینکه اقتصاد مقاومتی ارزشمندترین روش و منش در دوره کنونی است و اینکه از دست درازی به مال مردم دوری کردن و قناعت به آنچه داریم اشاره کردند .

 همه ارزش ها و کمالات فضائل :  1- دانش در دین 2- صبوری در گرفتاری ها 3- اندازه گیری کردن زندگی                   

امام حسن (علیه السلام) فرمود: برای دنیایت طوری زندگی کن که انگار تا ابد زنده‎ای و برای آخرتت طوری زندگی کن که انگار فردا خواهی مرد! هر روز را چنان زندگی کن که گوئی آخرین روز عمرتان است. پیامبر (ص) کسیکه از دسترنج مشروع خود زندگی کند در قیامت با پیغمبران محشور خواهد شد.

درآمد حرام هيچ عملي از انسان پذيرفته نمي شود و پيش زمينه همه اعمال عبادي وامدار در آمد حلال است. از اين رو اگر عبادت را به 10 جزء تقسيم كنيم، 9 جزء آن به در آمد حلال اختصاص پيدا مي كند.

دشمن با حربه اقتصادی به جنگ با ایران آمده و معتقدم حربه اقتصادی آخرین حربه دشمن است. آخرین تیرهای ترکش دشمن با جهاد اقتصادی و ولایت‌پذیری در امر توجه به اقتصاد مقاومتی به خطا خواهد رفت. باید در عرصه اقتصادی نیز در مقابل ترفندهای دشمن ایستاد و توجه به امر ولایت به ما در پیشبرد اهداف کمک شایانی خواهد کرد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه