عضو مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

"اقتصاد مقاومتی" تنها راه برن رفت از مشکلات اقتصادی جامعه است

کد خبر : 8836
یکشنبه 5 شهریور 1396 - 10:17

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تنها راه برن رفت از مشکلات اقتصادی جامعه اقتصاد مقاومتی است گفت: تامین اشتغال جوانان دغدغه اصلی دولتمردان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، آیت‌الله علی معلمی با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: خصوصیات رفتاری و کاری شهید رجایی وبا هنر باید الگوی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد و در جهت خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم تلاش کنند.

وی افزود: نمایندگان مردم به وزرای پیشنهادی رای اعتماد دادند و اکنون وظیفه این وزرا و دولت این است در راستای توسعه و اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه دولت را رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز تنفیذ مشخص فرمودند که باید ضمن خدمت به مردم، به اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید داخلی توجه ویژه ای داشته باشد.

وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی از 9 سال قبل جهت ایجاد اشتغال و فرصت شغل مطرح شد که متاسفانه یا درست عمل نشد و یا امروز و فردا شد و بسیاری آن را جدی نگرفتند اما امروز به این نتیجه رسیدند تنها راه برن رفت از مشکلات اقتصادی جامعه اقتصاد مقاومتی است.

معلمی گفت: امروز یکی از مطالبات جدی عامه مردم و همه رای‌دهندگان که با شور و شکوه فراوان صحنه انتخابات را رقم زدند، اشتغال جوانان است که باید به صورت جدی در دستور کار دولت قرار گیرد.

امام جمعه قائم‌شهر اذعان داشت: همبستگی دولت و ملت باید بر محوریت ولایت فقیه باشد زیرا این امر موجب موفقیت نظام می‌شود که باید مدیریتی جهادی در دستور کار مدیران قرار گیرد تا شاهد پیشرفت در تمام زمینه‌ها باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم ایران نشان دادند در تمام صحنه‌های انقلابی حضوری فعال و باشکوه دارند که اکنون دولت باید به شعارهای انتخاباتی عمل کند و با تمام توان به فکر معیشت مردم باشد که قطعا خدای رحمان به دولت و مردم ایران کمک می‌کند.

/تسنیم

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه