مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

اقتصاد مقاومتی در محیط‌های تولیدی با وجود بسیج تحقق می‌یابد

کد خبر : 2187
شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 10:09

حسن رحمانی گفت: اقتصاد مقاومتی در محیط‌های تولیدی با وجود بسیج تحقق می‌یابد و بسیج، امروز یک تفکر است. این نگرش جنگ 8 ساله را با موفقیت پشت سر گذاشت، در شبیخون فرهنگی هم به مقابله با دشمن پرداخت و در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی نیز باید این تفکر بسیجی وارد شود و توطئه دشمن را خنثی کند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور، حسین باقری، مسئول بسیج کارگری کرمان به همراه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و فرمانده ناحیه مقاومت بردسیر، پایگاه مقاومت شهدای گمنام کارخانه فولاد بردسیر را افتتاح نمودند.

مهندس عکاف مدیر عامل کارخانه فولاد، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، درباره عملکرد این واحد تولیدی گفت: در استان کرمان رتبه اول را در تولید فولاد داریم و این در حالی است که 95 درصد کارگران این کارخانه بومی می‌باشند.

وی در ادامه افزود: این واحد تولیدی در سال 1380 با 92 نفر شروع به کار کرد و در حال حاضر تعداد کارگران به 386 نفر رسیده است، محصولات کارخانه فولاد، شمش و میله گرد می‌باشد. تمام تجهیزات با روحیه بسیجی و توسط متخصصین داخلی نصب و به کارگیری شده است در حال حاضر 100 درصد ظرفیت اسمی کار می‌کنیم. درسال حدود  440 هزار تن فولاد تولید داریم، از بین 81 کارخانه فولاد سازی کشور رتبه 17 را داریم و در استان نیز رتبه یک هستیم.

عکاف در ادامه تصریح کرد: در45 روز آینده فاز جدیدی از این کارخانه با ظرفیت 440 هزار تن آهن اسفنجی راه اندازی خواهد شد که برای 200 نفر به حول و قوه الهی اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی کارخانجات هم اکنون  با مشکل عدم فروش روبه روهستند و شما چطور از این مسئله عبور کردید، گفت: ضمن اینکه بازاریابی بسیار فعال و پویایی را در اختیار داریم، سبد تولیدی کارخانه کامل و متنوع است، نه تنها فروش کارخانه خود را داریم بلکه بار فروش 8 کارخانه دیگر را هم به دوش می‌کشیم .

مدیر عامل کارخانه افزود: تحریم‌ها را با تدبیر و پشتکار بسیجی پشت سر گذاشتیم و هم اکنون به حمد الهی در اوج هستیم.

حسن رحمانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی در محیط‌های تولیدی با وجود بسیج تحقق می‌یابد، بسیج، امروز یک تفکر است.

وی در بیان تفکر بسیجی، ابراز کرد: این نگرش جنگ 8 ساله را با موفقیت پشت سر گذاشت، در شبیخون فرهنگی هم این نگاه بسیجی به مقابله با دشمن پرداخت، در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی نیز باید این تفکر بسیجی وارد شود و توطئه دشمن را خنثی کند.

در ادامه حسین باقری مسئول بسیج کارگری کرمان گفت: امروز مهمترین وظیفه ما تحقق منویات حضرت آقا در بحث تولید ملی است و باید کارگران،کار خود را با یقین انجام دهند، سرمایه گذاران سرمایه‌های خود را به سمت تولید هدایت کنند و مصرف کننده ایرانی از مصرف کالای خارجی بپرهیزد .

وی در پایان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری بر لزوم تقویت ساخت داخلی کشور، خاطر نشان کرد: امروز رهنمودهای رهبر انقلاب در این خصوص باید به مانیفیست سیاسی، برای مسئولان و در رأس آنها  قوه مجریه بدل شود و همین عامل تنها پشتوانه مذاکره کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه