فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی را از خانه ها شروع کنیم

کد خبر : 643
پنجشنبه 21 دی 1391 - 16:16

سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع مدیران و مسئولین سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: بهترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی، شروع این طرح از خانه هاست.

 

به گزارش سایت رسمی سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از  باشگاه خبرنگاران بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، مردمی کردن اقتصاد را جزو الزامات اقتصاد مقاومتی دانست و آغاز فعالیت های تولیدی از خانه ها را یک روش خوب با بازتاب مثبت عنوان کرد.
وی افزود: با الگو سازی از طریق بسیج باید فرهنگ استفاده از ابزار اقتصاد مقاومتی در منازل نهادینه شود.
سردار محمد سلیمانی ادامه داد: تشویق خانواده ها به استفاده از ابزار کم هزینه برای افزایش تولید ملی و رفع نیازهای خانواده ها می تواند نقش مهمی در بی اثر کردن تحریم های اقتصادی داشته باشد.
وی، کاهش وابستگی به بیگانگان را از فواید این طرح دانست و اظهار داشت: بسیج سازندگی آمادگی کامل برای حمایت از طرح های خوداشتغالی و کارآفرینی بسیجیان و روستائیان را دارد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مصادیق طرح های اشتغال خانگی اشاره کرد و تصریح کرد: تولید محصولات گلخانه ای ، پرورش مرغ و طیور ، نگهداری زنبور عسل و صدها طرح دیگر از مصادیق افزایش تولید ملی و ارتقای سطح درآمد خانوار با هزینه های بسیار کم می باشد.
وی نقش بسیج را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و الگوسازی طرح را از وظایف این مجموعه مردمی برشمرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه