مسئول بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

اقتصاد مقاومتی یک بحث کاملا استراتژیک و حیاتی است

کد خبر : 4410
دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 13:47

محمد نظری: برای حضور مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی باید اعتماد آنها جلب شود.

سرهنگ نظری مسئول بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیش بینی راهبردهای دشمن در برابر انقلاب اسلامی ، از حدود هفت سال پیش شعارهای اقتصادی را بعنوان نامه سال در دستور کار قرار دادند تا فضای عمومی کشور برای این شرایط ویژه فراهم شود.

وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یک بحث کاملا استراتژیک است و در همه کشورهایی که دارای اهداف بلند مدت هستند و روحیه استقلال در بطن سیاست داخلی و خارجی آنها جاری است، در اشکال مختلف مطرح شده است.

فرمانده بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی تاکید کرد: برای حضور مردم در عرصه اقتصاد مقاومتی باید اعتماد آنها  جلب شود و مسئولان باید به مردم اعتماد کنند.

نظری گفت : مردم ایران اسلامی بسیار باهوش و تیزهوشند و وقتی اعتماد می کنند کار به سرانجام می رسد و باور کنیم مردم توانایی آن را دارند اما باید بستر حضور فراهم شود .

وی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی باید جزء هویت ملی شود همه با هم باید بدنبال ایجاد جنبش اقتصادی مقاومتی باشیم و ازتجارب خوب گذشته مانند پیروزی انقلاب اسلامی ، 8 سال دفاع مقدس و برگزاری انتخابات گذشته به دلیل حضور همه جانبه مردم در این زمینه استفاده کنیم.

مسئول بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با بیان اینکه این موضوع باید از دولت شروع شود زیرا دولت پرچمدار و بسترساز است . مهمترین کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی را بستر سازی بیان کرد.

نظری گفت : باید مسئولان کشور به این باور برسند که تنها با حضور مردم است که اقتصاد مقاومتی سیر تکامل خود را طی می کند.

مسئول بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری فقط بر اقتصاد مقاومتی نیست واقدام و عمل را در بر می گیرد گفت: بجای اینکه فقط گوینده باشیم ، باید عمل کنیم و اینکه عمل را پیشه کار خویش نگردانیم، کاربدرستی پیش نخواهد رفت.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه