قهرمان بسیجی مسابقات دو و میدانی بین المللی مالزی؛

اهدا یک مدل طلا و مدال برنز به پدر و مادر شهید توسط قهرمان بسیجی شهرستان البرز

کد خبر : 20513
سه شنبه 30 خرداد 1402 - 08:01
بسیج

همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) یک مدل طلا و مدال برنز به پدر و مادر شهید توسط قهرمان بسیجی محمود محسنی شهرستان البرز اهدا گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) اهدا یک مدل طلا و مدال برنز به پدر و مادر شهید توسط قهرمان بسیجی شهرستان البرز صورت گرفت .

ورزشکار بسیجی محمود محسنی که در مسابقات بین المللی دومیدانی کشور مالزی  یک مدال طلا و دو مدال برنز کسب نموده بود با حضور مسئولین شهرستان البرز و استان و مردم شهید پرور روستای کمال آباد، مدال های خود را در سر مزار شهید محمدحسین رضایی، به خانواده شهید تقدیم کرد.

در این مراسم از خانواده شهید  محمدحسین رضایی و  قهرمان بسیجی ورزشکار محمود محسنی توسط مسئولین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

محمود محسنی قهرمان بسیجی دومیدانی بین المللی مالزی در حاشیه این مراسم  بیان کرد: الحمدلله که مسابقات بین المللی آسیا و حضور و قهرمانی بنده به لطف خدا خون شهدا بود، که آرامش ما را تامین کردند.

وی گفت: تمرینات سختی را برای مسابقات انجام دادم تا توانستم و نتیجه گرفتم و به آرزوی چندین ساله که داشتم رسیدم و پرچم جمهوری اسلامی ایران در کشور دیگر به اهتزاز در آوردم و توانستم یک مدال طلا و دو برنز برای میهن عزیزم بدست بیاورم.

قهرمان بسیجی دومیدانی بین المللی مالزی افزود: همان موقعی که در این مسابقات شرکت کردم نیت کرده بودم که این مدال ها را اهدا کنم به خانواده شهدا چون قهرمان واقعی همین شهدا و خانواداه شهدا هستند که از جان از عزیزانشان و از دنیا گذشتند تا حافظ امنیت و ناموس ایران شوند

این قهرمان بسیجی درپایان عنوان کرد: من هم این مدالها را تقدیم می کنم به کسانی که این جوانان را تربیت کردند و آنها را در راه اعتلای میهن تقدیم کردند.

ارسال توسط : سید خبرنگار
بازدید
دیدگاه