اولین مدیر عامل زن کارخانه ریخته گری کشور

کد خبر : 3814
سه شنبه 13 بهمن 1394 - 15:24

مدیر عامل کرمانی کارخانه مبین گستر گفت :اولین مدیر عامل زن کارخانجات ریخته گری در کشور شناخته شده ام و 40 کارگر با من در این کارخانه همکاری دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور,مهندس باقری در گفتگوی اختصاصی با "پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان" در خصوص کارخانه ریختگری مبین گستر گفت : اولین مدیر عامل زن کارخانجات ریخته گری در کشور شناخته شده ام  و  40 کارگر با من در این کارخانه همکاری دارند .

مدیر عامل کارخانه آلیاژ کار مبین گستر کرمان افزود :این واحد تولیدی آزمایشگاهی مجهز به تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی  دارد که دارنده گواهینامه ایزو 17025 است .

وی با بیان اینکه این کارخانه  کوره عملیات حرارتی مدرن و واحد تراشکاری پیشرفته دارد، عنوان کرد : این دو بازوی تولیدی در کنار ریخته گری باعث شده است تا انواع قطعات فولادی ، چدنی و انواع گلوله  در سایز های مختلف منحصر به فرد را در  منطقه جنوب شرق  کشور بسازد.

باقری در ادامه تصریح کرد : مواد اولیه این کارخانه از مواد دور ریختنی و ضایعات تامین می شود که این ضایعات شامل  آهن ، انواع فرو آلیاژها مانند فروسیلیس ..... می باشد که 50درصد مشتریان این کارخانه در داخل استان بوده و مابقی خارج از استان می باشند.

مدیر عامل کارخانه ریختگری ضمن اشاره به چشم انداز استاندار کرمان در خصوص تولیدات داخلی استان ، اظهار کرد : جهت تقویت و حمایت از تولیدات استان و اشتغالزایی برای جوانان این توقع وجود دارد  که مدیران تولیدی ، علی الخصوص کارخانجات کرمان شامل ( سیمان –  آسفالت – اداره راه و ترابری – شهرداری -. لاستیک و ...... ) قطعات مورد نیاز خود را ازاین شرکت تامین نماید.

این زن موفق در پایان خاطر نشان کرد : دارای مدرک تحصیلی کارشناسی متالورژی از دانشگاه شهید باهنر کرمان – کارشناسی ارشد مدیریت تشکیلات و روشها هستم که از سال 1384 در این کارخانه مشغول بوده و کار در صنعت را از کارشناسی شروع و تا سرپرستی و نهایتاٌ مدیر عامل ارتقاء داده ام .


انتهای پیام/گ

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه