با حضور دکتر رعیتی فرد:

اولین گردهمایی فرماندهان بسیج کارخانجات شستا

کد خبر : 14484
پنجشنبه 3 بهمن 1398 - 15:13

اولین گردهمایی فرماندهان بسیج کارخانجات شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی با هدف رونق تولید و هم افزایی ظرفیت های درونی بسیج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، اولین گردهمایی فرماندهان بسیج کارخانجات شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی، به منظور سازماندهی و هم افزایی ظرفیت های درونی بسیج در شرکت های مختلف و با حضور دکتر رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سردار آبنوش معاون عملیات و مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین، دکتر رضوانی فر مدیر عامل شستا، عمرانی معاون قضایی دادستان گل کشور، بسیجیان و خانواده معظم شهدای مدافع حرم در مجموعه فرهنگی تلاش تهران برگزار گردید. شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی با حضور در عرصه های مختلف اقتصادی که دارند توانسته است نمونه کوچک شده ای از صنایع و تولید کشور باشند. و با بهره گیری بیشتر از توان داخلی و هم افزایی می تواند الگو هایی برای سایر بخش های صنعتی و اقتصادی کشور باشد. با برگزاری این گردهمایی و کارگروه های تخصصی از این به بعد کارخانجات و شرکت های شستا علاوه بر سازماندهی بسیجیان کارگران و کارخانجات استانها و انجام ماموریت های سرزمینی دارای یک پشتوانه تخصصی و پیگیر برنامه های تخصصی در سطح ستاد شستا نیز می باشد. فرماندهان پایگاه های کارخانجات و ستاد شستا مصمم هستند که با این هم افزایی بتوانند به افزایش کارآمدی شرکت ها و تعالی بسیج دست یابند.

رضوانی فر: مهمترین پایه تفکر بسیجی دین داری بر پایه اسلام ناب محمدی است

دکتر رضوانی فر مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با ارائه گزارشی از عملکرد شستا در سال جاری گفت: با توجه به سرمایه گذاری های شستا، سود عملیاتی با رشد 213 درصدی همراه بوده که بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان می باشد، سود خالص تلفیق 10300 میلیارد تومان بوده که رشد 286 درصدی را داشته، نرخ بازه دارایی های مجموعه از 8 درصد به 18 درصد رسیده است که این میزان رشدی بی نظیر بوده است.

دکتر رضوانی فر در خصوص تحریم ها گفت: نظام سلطه از همه ابزار ها برای توقف پیشرفت جمهوری اسلامی استفاده کرده و همه ابزار ها را همزمان برای فشار آوردن بکار گرفته است و اکنون هم این فشار در حوزه اقتصاد به کشور تحمیل شده است. مدیر عامل شستا افزود: ما چاره ای نداریم جز اینکه خود را تقویت کنیم زیرا هر گونه فعالیت اقتصادی تحریم شده است، هرگونه فعالیت و فعال اقتصادی درگیر تحریم ها هستند، این نشان دهنده این است که به این موضوع امید داشته و نقطه ثقل را در این بحث متمرکز کرده اند. وی گفت: اگر ما بخواهیم ابزار دشمن در فشار آوردن را از بین ببریم، چاره ای نداریم تا در حوزه تولید و بخش اقتصاد خود را توانمند کنیم، یکی ازتمرکز ها در سال 92 تحریم بنزین بود وقتی با ظرفیت داخل پالایشگاه ستاره خلیج فارس ساخته شد دیگر حرفی از تحریم بنزین نیست، در حوزه دارو هم همینطور است، اکنون در تحریم آنتی بیوتیک ها حرفی نیست چرا که در داخل توانمند شده ایم.

دکتر رضوانی فر مهمترین پایه تفکر بسیجی را دین داری بر پایه اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: بسیجی اهل ارتباط با خداست، بسیجی اهل اخلاص در عمل است، بسیجی اهل کار برای رضای خداست، بسیجی عاشق کار برای رضای خداست، که این کار در بهبود فرآیند تولید کاهش ضایعات ، افزایش بهره وری و ... به کار گرفته می شود. ایشان یکی دیگر از پایه تفکر بسیجی را داشتن بصیرت عنوان کرد و گفت: بسیجی همیشه پیشرو و خط شکن بوده و در همه صجنه ها حاظر و فعال می باشد وی افزود: سومین پایه تفکر بسیجی احساس مسئولیت است که در کار های ناشدنی، شدن عجیب احساس مسئولیت می کنند، شهید سلیمانی در تمام گرفتاری ها و مشکلات از سیل و زلزله تا هرگونه موضوع نظامی در خود احساس مسئولیت میکرد که این نشانه تفکر بسیجی گونه او بود و این رفتار و احساس مسئولیت او باید سرلوحه کار ها و اعمال ما قرار بگیرد انشاالله.

مدیر عامل شستا در انتها عنوان کرد: بسیجی آرمان خواه، عمل گرا است، اهل نشاط و عمل عاشقانه است و با همین روحیه و ظرفیت میتوان تمام مشکلات کشور را مرتفع کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه