مدير كارخانه پاريزان صنعت شهرك صنعتي استان سمنان:

ايجاد الگوي بومي و ديني اقتصادي عامل قطع وابستگي به اقتصاد بيروني است

کد خبر : 165
یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 10:00

مدير كارخانه پاريزان صنعت شهرك صنعتي استان سمنان گفت: ايجاد الگوي كاملاً بومي و ديني اقتصادي عامل خوداتكايي، توسعه روز‌افزون اقتصادي و قطع وابستگي‌ها به اقتصاد بيروني است.

منصور ابراهيمان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج کارگری از سمنان به مناسبت نهم ارديبهشت ماه روز بسيج كارگري و روز جهاني كارو كارگر اظهار داشت: كارگران بسيجي در تمامي سطوح اقتصادي ممتاز هستند به گونه‌اي كه مي‌توان از اين كارگران در عرصه مديريت نيز بهره برد كه البته مستلزم اعمال تجارب و آموزش‌هاي تخصصي است.

وي افزود: فراگير شدن فرهنگ بسيجي در جامعه اسلامي به ويژه در واحدهاي كارگري استان كه كانون اصلي توليد و توزيع چنين فرهنگي است؛ جز با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري و به دست اقشار مختلف، جوانان، متخصصان و صنعتگران در سنگر كار و تلاش ناشدني است.

مدير كارخانه پاريزان صنعت شهرك صنعتي استان سمنان بيان داشت: كارگران واحدهاي توليدي و صنعتي بايد با تعهد و وجدان كاري به پيشرفت كشور در بخش صنعت و معدن كمك كنند تا ايران اسلامي به رغم تمام تهديدات دشمنان انقلاب و نظام در اوج قله پيشرفت و علم و فناوري بايستد.

ابراهيميان تصريح كرد: حمايت‌هاي دولت، جديت، پشتكار و همدلي همگان به ويژه مديران و كارگران در عرصه‌هاي توليد و صنعت موجب پيشرفت و تعالي صنعت و توليد و چرخه اقتصاد كشور مي‌شود.

وي با اشاره به نامگذاري سال 92 با عنوان سال «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» اذعان داشت: به روزرساني دانش و تكنولوژي، استفاده از تحقيقات و نوآوري، تنوع محصولات مطابق با نيازهاي مشتريان و استفاده از امكانات موجود و صرفه‌جويي در مواد اوليه از عوامل موفقيت كالاي ايراني است.

مدير كارخانه پاريزان صنعت شهرك صنعتي استان سمنان در ادامه در خصوص فعاليت‌هاي شركت پاريزان صنعت گفت: شركت پاريزان صنعت در سال 53 با هدف واردات ماشين‌آلات تعميرگاهي تأسيس شد و حدود 10 سال است كه فعاليت سهم عمده بازار فروش ماشين‌آلات را به خود اختصاص داده است.

ابراهيميان خاطرنشان كرد: حدود بيست قلم ماشين‌الات مختلف تعميرگاهي و بالانس صنعتي در كارخانه پاريزان صنعت توليد مي‌شود.

وي نمونه‌اي از محصولات شركت پاريزان صنعت را دستگاه بالانس، لاستيك درآر، ميزان فرمان، جك بالابر، شاسي‌كش، شستشو آبگرم و دستگاه بالانس صنعتي با سفارش مورد نياز مشتري عنوان كرد.

مدير كارخانه پاريزان صنعت شهرك صنعتي استان سمنان در پايان به بيان راهكارهايي براي رونق بازار و افزايش توليد كالاي داخلي پرداخت و افزود: فرهنگ‌سازي براي مصرف كالاهاي توليد داخل در كليه صنوف به خصوص صنايع خودروسازي، تعديل ماليات‌ها و عوارض بخش صنعت، تثبيت قيمت اوليه مواد و اعمال تعرفه‌هاي مناسب براي ورود قطعات مشترك از خارج را از جمله عوامل رونق بازار و افزايش توليد كالاي داخلي است

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه