یک کارشناس مواد مخدر:

اگر به مسئله پیشگیری از مواد مخدر در محیط‌های تولید و صنعت، توجه جدی شود، کیفیت تولید بالا می رود

کد خبر : 2795
یکشنبه 15 شهریور 1394 - 10:35

دکتر شجاعی در همایش نقش آموزه‌های دینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: اگر به مسئله پیشگیری از مواد مخدر در محیط‌های تولید و صنعت، توجه جدی شود، راندمان کار بالا می رود و سرقت‌ها و حوادث در محیط کار نیز کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، همایش نقش آموزه‌های دینی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن آمفی تئاتر شهرک صنعتی خضرای کرمان برگزار شد.

این همایش با حضور مسئول بسیج کارگری استان کرمان، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و رؤسای ادارات کار شهرستان‌ها برگزار گردید. در این همایش حدود 80 نفر از مؤثرین تولید و صنعت استان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه، دکتر شجاعی، کارشناس مواد مخدر اظهار داشت: اگر به مسئله پیشگیری از مواد مخدر در محیط‌های تولید و صنعت، توجه جدی شود، کیفیت تولید بالا رفته و راندمان کار نیز بالا می رود؛ همچنین سرقت‌ها و حوادث در محیط کار نیز کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: منافع شخصی همه ما در گرو منافع جمعی ما است.

در ادامه این همایش، جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در کشور 3750 شهید و 12000 جانباز در حوزه مواد مخدر داریم که 1000 شهید و جانباز آن در استان کرمان بوده‌اند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از شیوع مواد مخدر در محیط‌های تولیدی، باید اطلاع‌رسانی چهره به چهره داشته باشیم.

در ادامه این مراسم، آقای اسماعیلی، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بهترین جای کنترل کارگران در بحث مواد مخدر، محیط‌های کاری است و کارفرماها باید در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

در ادامه، حجة الاسلام والمسلمین عرب پور، رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: اکثر آسیب‌های اجتماعی مختلف از قبیل اعتیاد، طلاق، موضوع غفلت است که بارها قرآن کریم به همه ما گوشزد کرده است.

ایشان راهکار مقابله با غفلت را نیز ذکر کرده و افزودند: مهمتر از کار، نماز است که قرآن کریم همگی را به آن امر فرموده است.

وی در پایان تصریح کرد: بدون تعارف بگوییم؛ اگر ما به دستورات دین عمل کنیم و رفتارهایمان طبق دستورات دینی باشد، آن زمان است که بهشت را در همین دنیا مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه