نماینده مردم ارومیه در مجلس:

ایجاد اشتغال و رونق دهی به اقتصاد مهمترین انتظار مردمی از دولت دوازدهم است

کد خبر : 8321
یکشنبه 11 تیر 1396 - 12:38

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم باید وعده ایجاد اشتغال را که در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری داده را عملی کرده و مشکل رکود بازار را برطرف کند چرا که ایجاد اشتغال و رونق‌دهی به اقتصاد مهمترین انتظار مردمی از دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، روح‌الله حضرت‌پور در ارومیه، با اشاره به مطالبات مردم از دولت دوازدهم اظهار کرد: دولت دوازدهم بدون شک مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارد و اکثریت قاطع ملت به روحانی رأی داده‌اند تا برنامه‌های پیشنهادی خود را اجرایی کند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور برجام و توافقات بین‌المللی را به سرانجام رساند و حالا زمان آن است که مردم ثمرات این توافقات را مشاهده کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت خانواده‌ها با مشکل بیکاری دست‌ و پنجه نرم می‌کنند به همین سبب مقام معظم رهبری امسال را نیز با عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و دولت هم در زمان انتخابات قول‌های مساعدی برای ایجاد اشتغال داده است که باید در این دوره حتما اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع رکود بازار و فقدان شادابی اقتصادی نیز هم اکنون برای مردم مشکل‌ساز شده است بنابراین باید برطرف شود و متأسفانه مردم ما از معیشت خوبی برخوردار نیستند و موضوع مسکن هم باید در اولویت‌های دولت باشد چرا که مسکن علاوه بر ایجاد رفاه عمومی پویایی اقتصادی را هم در پی دارد.

حضرت‌پور افزود: در حوزه محیط‌ زیست احیاء دریاچه ارومیه در اولویت اقدامات دولت باید قرار گیرد و توجه ویژه به تخصیص اعتبارات و مدیریت اعتبارات امری ضروری است و دولت باید به دریاچه ارومیه فارغ از نگاه سیاسی توجه ویژه داشته باشد.

وی  در مورد ویژگی‌های استاندار جدید آذربایجان غربی تصریح کرد: در مورد استاندار مایل به این نیستم که روی تغییر یا تثبیت مدیریت استان صحبت کنم و معتقد هستم استان برای پیشرفت به همدلی احتیاج دارد و خلاء اصلی استان نبودن همدلی برای پیشرفت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای تأکید کرد: در حوزه مدرسه‌سازی هم باید تلاش‌های گسترده‌ای صورت بگیرد و فصل آموزش و پرورش بهبود یابد تا در آینده با مشکلات آموزشی روبه‌رو نشویم و اختلافات سیاسی باید برطرف شود تا بتوان از امکانات ملی برای استان و برطرف کردن مشکلات استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه