مدیر منابع انسانی کار خانه لاستیک بارز دهگلان درمراسم روز کارگر/

ایجاد شغل برای 900 نفر بصورت مستقیم درکارخانه لاستیک بارز دهگلان

کد خبر : 4518
پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 15:46

مدیر منابع انسانی کارخانه لاستیک بارز دهگلان درمراسم روز کارگر گفت: برای 900 نفر بصورت مستقیم درکارخانه لاستیک بارز دهگلان ایجاد شغل می شود.

محمد رضا صفایی راد مدیر منابع انسانی کار خانه لاستیک بارز دهگلان در مراسم روز کارگر درتالار هستی دهگلان درجمع کارگران و کارفرمایان گفت: برای 900 نفر به صورت مستقیم در کارخانه لاستیک بارز دهگلان ایجاد شغل می شود.


 وی افزود: برای بقاء نیروی انسانی دو مقوله سلامت و آموزش لازم است و صنعتگران باید از فرهنگ صنعتی برخوردارباشند که دراین زمینه مشکل اساسی داریم که قطعا نیازمند آموزش است.


 صفایی راد گفت: در شهرستان دهگلان کارگران نمونه بسیاری وجود دارد امام متاسفانه  صنعتگران دربحث فرهنگ صنعتی کمک نمی کنند.


 وی افزود: ما باید در بحث سلامت و رفاه خانواده های کارگران و نیروی انسانی تلاش کنیم که دراین زمینه بسیار کم کاری شده است.


 صفایی راد در بحث آموزش درکارخانجات کردستان گفت: در کارخانجات استان عدم  مرکز آموزشی با عث کم توجهی به آموزش  و از بین رفتن اثر بخشی شده است.


 وی افزود: آموزش به کارها درسازمان بیشترین اثر بخشی را می دهد و اگر اثر بخشی درسازمان نباشد تما سرمایه و هزینه ها ازبین رفته است.


وی افزود: کارخانه لاستیک بارز دهگلان بزرگترین کارخانه درسطح استان است و با برنامه ریزی تا پایان سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

منبع:دهگلان شیدا

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه