رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ایجاد صنایع تبدیلی راز تحقق اقتصاد مقاومتی است

کد خبر : 4989
سه شنبه 22 تیر 1395 - 08:48

اصفهان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: افزایش تولید، بازاریابی درست و ایجاد صنایع تبدیلی در شهرهای مختلف کشور، راز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی و حمایت از ایجاد قطب‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی شهرستان سمیرم در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: افزایش تولید، بازاریابی درست و ایجاد صنایع تبدیلی راز تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی،‌ انقلابی مردمی بود و مردم باید همانند راهپیمایی‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در صحنه باشند و چشم‌شان به دولت نباشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با تجربه‌ای که شهروندان سمیرمی دارند، می‌توان سرکه سیب را به عنوان صنعت تبدیلی این شهرستان با نام (سمیرم) در بازارهای کشور عرضه و برند کرد.

وی اضافه کرد: ما با خارجی‌ها ارتباطی نداریم زیرا به موسسات خارجی‌ اعتمادی نداریم.

سردار نقدی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، تصریح کرد: اردوهای جهادی به صورت گسترده از جمعه ۱۸ تیر ماه ۹۵ در سراسر کشور با اهدافی متفاوت نسبت به سال گذشته شروع شده است.

وی عمده تحولات اردوهای جهادی در سال ۹۵ را پرداختن به اقتصاد تولیدی و صنایع تبدیلی عنوان کرد و افزود: گروه‌های صنعتی در قالب اردوهای جهادی از دو هفته آینده جهت کمک،‌ راه‌اندازی، بازرسی و کارشناسی از صنایعی که چند سال گذشته با رکود مواجه و یا متوقف شده‌اند، اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با توجه به فرمایشات و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درخصوص ایجاد صنایع تبدیلی کوچک در شهرها و روستاها، گفت: تصمیم گرفتیم در هر شهری یک محصول به عنوان صنعت تبدیلی شاخص در آن شهرستان معرفی و برند شود.

وی افزود: هدف از برند کردن محصولات شهرها در قالب صنایع تبدیلی و تکثیر آن به واحدهای کوچک‌تر با عنوان شهرها و روستاها، بازاریابی، فروش بهتر و ایجاد اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با توجه به تولید سیب مرغوب و انتخاب خوب اهالی شهرستان سمیرم، سرکه سیب به عنوان صنعت تبدیلی شاخص شهرستان سمیرم معرفی خواهد شد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه