به مناسبت هفته کارگرانجام گرفت:

بازدید ازبزرگترین شرکت تولید تجهیزات پانسمانی در کشور

کد خبر : 15126
شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 11:10

سرهنگ فصیحی فرمانده سپاه فلاورجان: هفته کارگر فرصتی جهت تجلیل از مقام کارگران است و مدیریت جهادی مهمترین راهکار جهت رونق و جهش تولید است .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان به همراه ستاد برگزاری هفته کارگر به مناسبت روز بسیج کارگران و کارخانجات و هفته کارگر از روند تولید ماسک و اقلام بهداشتی در شرکت صفا طب بازدید کردند.

سرهنگ فصیحی فرمانده سپاه فلاورجان در این بازدید گفت: هفته کارگر فرصتی جهت تجلیل از مقام کارگران است و مدیریت جهادی مهمترین راهکار جهت رونق و جهش تولید است .

وی در ادامه افزود: امروزه تمام تلاش ها باید در جهت چرخش تولید باشد .

فرمانده حوزه شهید برونسی  در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و همکاری این شرکت با حوزه های بسیج و دستگاه های مربوطه در شرایط بحرانی شیوع کرونا در شهرستان گفت: شرکت صفا طب علی رغم وجود مشکلاتی از جمله تحریم و شرایط بحرانی امروز کشور توانسته است که در جبهه جنگ اقتصادی با تلاش فراوان مقاومت کند .

کاظم زاده با اشاره به شرایط بوجود اومده در کشور بویژه شهرستان فلاورجان بیان کرد: توان تولید این شرکت با توجه به مشکلات پیش آمده در کشور چندین برابر شده است و همین امر نیز اجر و پاداش اخروی بسیاری را به همراه خواهد داشت .

وی در پایان افزود: مجموعه بسیج کارگران و کارخانجات و اصناف شهرستان فلاورجان با تمام توان جهت حمایت از تولید و تحقق شعار سال قدم بر خواهد داشت .

حمید عالی پور مدیر عامل شرکت صفا طب در ادامه جلسه گفت: ان شالله با همکاری مسؤلان و بسیج کارخانجات و اصناف شهرستان تمام توان خود را در جهت برطرف کردن نیاز کشور به ماسک به کار خواهیم گرفت .

وی در ادامه افزود: به زودی با ورود دستگاههای جدید، تولید ماسک و اقلام بهداشتی به دوبرابر افزایش خواهد یافت .

شایان ذکر است شرکت صفا طب بزرگترین تولید کننده تجهيزات پانسماني کشور است که بنا بر نیاز داخلی کشور از سال 1368 با مطالعات اولیه و خرید ماشین آلات و اخذ مجوزها و همچنین تأییدیه های مختلف را از ارگان های ذیربط دریافت کرد و در سال 1373 با هدف تولید تجهیزات پزشکی مصرفی بیمارستانی شروع به فعالیت رسمی نمود و در ادامه با احداث ساختمان و خرید ماشین آلات داخلی و خارجی در اردیبهشت سال 1376 افتتاح و مورد بهره برداری انبوه قرار گرفت.این شرکت تولید کننده انواع باند و گاز استریل و غیر استریل، انواع ماسک های بهداشتی و تجهیزات پانسمان فعالیت می کند که روزانه با توجه به شیوع ویروس کرونا چندین هزار ماسک در اختیار مردم و اماکن دولتی قرار می دهد .

در پایان این دیدار از مدیریت و تمامی کارگران شرکت با اهدای شاخه گل تقدیر شد .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه