در قالب طرح شهید برونسی انجام گرفت:

بازدید از خطوط تولید کارخانجات و آشنایی با کالای ایرانی

کد خبر : 16012
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 11:54

در راستای طرح شهید برونسی بازدید دانش آموزان مدارس شهرستان فلاورجان از خطوط تولید واحد های صنعتی و تولیدی انجام پذیرفت.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،  همزمان با ابلاغ طرح اعتلای شهید برونسی بازدید دانش اموزان از واحد های تولید کالای ایرانی انجام پذیرفت.

جواد کاظم زاده فرمانده حوزه شهید برونسی فلاورجان گفت: طرح شهید برونسی باتوجه به نیاز کشور و تاکید های مقام معظم رهبری جهت فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی برنامه ریزی گردیده است.

کاظم زاده گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و استان و شهرستان بسیاری از برنامه های گروهی و جمعی تحت تاثیر قرار گرفته ولی با رعایت پروتکل های بهداشتی و لحاظ بعضی موارد می توان برنامه طرح شهید برونسی را با جدیت پیگیری نمود.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات فلاورجان به نقش مدیران تولید و سفیران تولید اشاره کرده و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با واحد های تولیدی شهرستان بازدید از مراکز تولیدی با جمعیت کم تر و رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه خواهد داشت. همچنین با توجه به درخواست هیأت اندیشه ورز حوزه و هماهنگی های انجام شده با اتحادیه های صنفی شهرستان در زمان بازدید دانش آموزان علاوه بر صحبت های سفیران تولید در واحد تولیدی از صحبت ها و دیدگاه های صنف عرضه کننده کالا به عنوان حلقه توزیع طرح شهید برونسی با حضور اعضای بازدید کنند انجام می گیرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه