توسط مسئول سازمان بسیج کارگری یزد صورت گرفت:

بازدید از واحدهای صنعتی مهریز

کد خبر : 119
سه شنبه 4 مهر 1391 - 04:57

سرهنگ محمد حبیبی، دفاع مقدس را مفهوم روشنی از ولایت دانست و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، این تعهد و اطاعت به نمایش گذاشته شد.

 

رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد با حضور در جمع کارگران واحدهای صنعتی مهریز به مناسبت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای کارگر را گرامی داشت و اظهار داشت: ما همچنان مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستیم.
سرهنگ محمد حبیبی افزود: به طور قطع نقش و جایگاه رزمندگان کارگر و صنعتگر دریا دل طی دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و ملت بزرگ ایران، سرافرازی و اقتدار امروز خود را مدیون درایت بی‌نظیر رهبری نظام و نقش بی‌بدیل بسیجیان دلاور می‌دانند.
حبیبی 'گفت: در این ایام، هنگامی که یادی از دفاع مقدس می‏شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‏شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‏دارد، ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه‏آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌‏های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی‏بدیل را ترسیم کردند.
وی عنوان کرد: این رزمندگان ، پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
حبیبی تصریح کرد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‏های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخاست و صحنه‏های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: انگیزه حضور مردم ما دینی، عقیدتی و ملی بود، دفاع ما نبردی صد درصد شرافتمندانه بود و به همین دلیل حاضر نشدیم مقررات انسانی و اسلامی را در این جنگ زیر پا بگذاریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام گفت: هفته دفاع مقدس نمود مجموعه‌‏ای از برجسته‏‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
دهقان دهنوی افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده‌‌ترین و نفیس‌ترین نگین گران‌بها یاد و خاطره شهیدان است، آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.
وی افزود: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد، حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‏ها بداند.
سید حسین سالاری، فرمانده پایگاه کارگری شهدای کارگر و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهریز نیز ضمن خیر مقدم از حضور مسئول بسیج کارگری سپاه الغدیر استان و دیگر همراهان در بین صنعتگران این شهرستان گفت: هدف از این بازدید ابتدا گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و آشنایی بیشتر با محوطه کارگری و مشکلات جامعه کارگری شهرستان و خسته نباشید به کارگران بسیجی است.
وی تاکید کرد: شأن و مقام کارگر که قشری دردمند و آبرومند هستند، بالاست و خوشحالم که بعد از اسارت هم‌اکنون در خدمت جامعه کارگری شهرستان مهریز هستم.
سالاری افزود: کارگر و کارفرما لازم و ملزوم یکدیگرند و در این ایامی که کشور برای مقابله با دشمنان سخت نیازمند این دو قشر است، کارگران باید مانند زمان دفاع مقدس بسیجی‌وار وارد صحنه شود و در حفظ و ارتقا صنعت بکوشند.
در ادامه رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه الغدیر استان یزد با حضور در کارخانه‌های موکت فیروزه ، سیمان تجارت ، شرکت کاشی اطلس ،شرکت چینی بهداشتی آرین و شیشه ایمن شیرکوه، از مسئول و کارگران بسیجی این واحدها تقدیر کرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه