طرح ملی " ایران یار " – استان قم

بازدید دانش آموزان دختراستان قم از شرکت حریر پارسیان

کد خبر : 12626
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 08:40

بازدید 50 نفر از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه استان قم از دوشرکت تولیدی دستمال کاغذی حریرپارسیان و ظروف تفلون

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان قم ، تعداد پنجاه نفر از دانش آموزان دخترمتوسطه دبیرستان معصومیه یک ، ناحیه 2 به همراه چهار نفر از مربیان دبیرستان ، در قالب طرح ملی " ایران یار " از دوشرکت تولیدی دستمال کاغذی حریرپارسیان و ظروف تفلون بازدید بعمل آوردند .

در این بازدید مهندس منصوری مدیر شرکت دستمال کاغذی حریر پارسیان با تشریح فعالیت های شرکت و تنوع محصولی ، بازدیدکنندگان را با تولیدات این شرکت آشنا نمودند و در خصوص حمایت از تولید و کالای ایرانی نکاتی را مطرح کردند .

در پایان بازدید به رسم یاد بود هدایایی از محصولات کارخانه به دانش آموزان داده شد .

شایان ذکر است محصولات این شرکت در ضمینه تولیدات منسوجات سلولوزی در کشور جزء برندهای معتبر می باشد که با بهترین و مناسبترین قیمت به بازار عرضه می گردد .

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که  در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و...  بین دانش آموزان ایران اسلامی  در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده  و تقدیر به عمل می آید .

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه