طرح ملی" ایران یار" – تهران بزرگ

بازدید دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه ایتام متقین از شرکت لبنیات پاک

کد خبر : 12330
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 12:02

در راستای حمایت از کالا و تولید ملی و در قالب طرح ملی"ایران یار" دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه ایتام متقین با همت بسیج کارگری تهران بزرگ از شرکت لبنیات پاک بازدید کردند

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری تهران بزرگ ، 85 نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه ایتام متقین با هماهنگی بسیج خواهران سازمان بسیج کارگری تهران بزرگ از شرکت لبنیات پاک بازدید بعمل آوردند .

دانش آموزان در ابتدا در محل سالن آموزش شرکت حاظر شدند و برای آنها کلیپ با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی پخش گردید و مسئول آموزش شرکت جناب آقای بابک زمانی در خصوص خط تولید ، چگونگی فراوری محصولات لبنی و تولیدات شرکت مطالبی را عنوان داشتند . سپس دانش آموزان از خط تولید و فرآیند تبدیل شیر به انواع محصولات لبنی دیدن کردند .

در انتهای این بازدید بسته هایی حاوی محصولات شرکت پاک به دانش آموزان تقدیم گردید .

طرح ملی" ایران یار" در راستای حمایت از تولید و کالای ایرانی در کشور در حال اجرا میباشد ، این طرح شامل سه مرحله بوده که در مرحله نخست دانش آموزان از خطوط توليد کارخانه ها بازديد مي کنند ، در مرحله دوم کارفرمايان با حضور در مدارس به تشريح فعاليت هاي توليدي خود مي پردازند و در مرحله سوم مسابقه فرهنگی هنری از جمله: روزنامه دیواری، عکس و عکس نوشته، نقاشی،کاریکاتور و متن ادبی (داستان، شعر ، دلنوشته )و... بین دانش آموزان ایران اسلامی در مقاطع مختلف برگزار می شود.در هر استان به 40 نفر از دانش آموزان برگزیده در مسابقات جوایز داده و تقدیر به عمل می آید .

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه