بازدید سردار رعیتی فرد از کارخانجات مازندران

کد خبر : 16815
سه شنبه 4 خرداد 1400 - 12:08

سردار رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن دیدار با آیت الله لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ساری، از کارخانه بهپاک و نساجی قائمشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سفر یکروزه خود به مازندران، از بخش های مختلف شرکت های بهپاک بهشهر و کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر بازدید کرد
 
  در این بازدید که سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران وی را همراهی می کرد از بخش های مختلف شرکت بهپاک و کارخانه نساجی بازدید بعمل آمد و در یک نشست به بررسی مشکلات و رفع موانع تولید این کارخانجات پرداخته شد.

سردار علی حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در جمع کارگران ضمن گرامیداشت سوم خرداد یادآور رشادت مردانی که با فتح خرمشهر انقلاب و ایران اسلامی را بیمه کردند گفت : جامعه کارگری همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند.

سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران نیز در این بازدید ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در صدد هستیم شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها که از سوی معظم له تبیین شده است به طور شایسته و کامل اجرایی شود.
حسینیان افزود: نگاه رهبر فرزانه انقلاب به همه دستگاهها به ویژه بسیج، موجب شد مجموعه بسیج مخلصانه، انقلابی و جهادی پای کار باشند که در مجموعه بسیج کارگران و کارخانجات استان نیز این روحیه در کار ایجاد شده است.

وی اظهارداشت: در یکسال گذشته با کاهش تعطیلی شرکت ها و کارخانجات و مراکز تولیدی، شاهد کاهش بیکاری و در پی آن کاهش معضلات اجتماعی بوده ایم.

در ادامه سفر یک روزه ، سردار رعیتی و سیدجواد حسینیان با حضور در دفتر آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان ضمن دیدار، به بیان گزارشی از وضعیت جامعه کارگری، شرکت ها و کارخانجات استان مازندران پرداختند.
همچنین در این سفر ، دیدار با خانواده پنج شهید "یزدانخواه" در شهرستان فریدونکنار صورت گرفت که با اهدا لوح تقدیر و تابلو یادبود از سوی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به خانواده شهیدان یزدانخواه پایان بخش این دیدار بود

انتهای پیام/

منبع:تابناک

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه