در قالب طرح شهید کریمی انجام گرفت:

بازدید سرهنگ ایوبی از کارگاه بازیافت ضایعات شهرک صنعتی ایلام

کد خبر : 15828
چهارشنبه 7 آبان 1399 - 15:20

در راستای اجرای طرح شهید کریمی و رفع موانع تولید کارخانجات، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام از کارگاه بازیافت ضایعات شهرک صنعتی ایلام بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، سرهنگ ایوبی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ایلام در قالب طرح شهید کریمی و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی از کارگاه بازیافت ضایعات استان ایلام واقع در شهرک صنعتی ایلام بازدید کرد.

در این بازدید سرهنگ ایوبی ضمن تقدیر و تشکر از پشتکار مدیر کارگاه در عدم اخراج کارگران با وجود همه مشکلات ناشی از شیوع کرونا و بد رفتاری و کج سلیقگی برخی از مسئولین عنوان کرد: با توجه به التزام اجرای طرح شهید کریمی ، بسیج کارگران و کارخانجات به جهت اجرای این طرح و همچنین به جهت حمایت از قشر کارگری و کارگران زحمت کش با همکاری دیگر نهاد های مسئول برای رفع مشکلات موجود بر سر راه این کارگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

مدیر مجموعه بازیافت ضمن تشکر از حضور مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات و پیگیری مشکلات این واحد گفت: ما مشکلات زیادی داریم هم با شهرداری و با هم فردی که ضایعات را با قیمت خیلی بالا به می فروشد که انتظار می رود با پیگیری های بسیج و سپاه مرتفع شود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه