بمناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی - آذربایجان شرقی

بازدید فرمانده سپاه عاشورا ، از شرکت داروسازی شهید قاضی

کد خبر : 12441
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 11:35

در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی سردار خرم ، فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی از شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی، سردار خرّم ، فرمانده سپاه عاشورا، جهت در جریان قرار گرفتن توانمندی های دارویی کشور در چهل سالگی انقلاب از شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید و با مدیران این مجموعه پیرامون مسائل مختلف و چالش های پیش رو به گفتگو پرداختند .

دکتر باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی در این دیدار چهل سالگی انقلاب اسلامی را سن بلوغ انقلاب نامید و گفت : این مقطع فرصت مناسبی است تا به راهی که آمدیم نگاه بیندازیم ، خیلی نباید مسئله را سخت کرد عدد و رقم کاملاً مشخص است ، در دوران طاغوت ما چیزی بنام صنعت داروسازی نداشتیم اما امروز ۹۷ درصد داروی کشور در داخل تامین می شود ، در دنیا کشورهای معدودی به این سطح از توانمندی رسیده اند.

وی ادامه داد : این مجموعه در سال 1363 در زمینی به مساحت 5/42 هکتار در حومه شهر تبریز در دامنه کوه سهند تاسیس گردید و از خرداد ماه 1370 با هدف تولید انواع محلول های تزریقی ، شستشو و آمپول آب مقطر تزریقی کار تولیدی خود را آغاز نمود . در حال حاضر ۵۰ درصد سرم کشور را تامین می کند وبا وجود شرایط سختی که در کشور حاکم است  نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش تولید داشته ایم به طوریکه مجموعه داروسازی شهید قاضی حتی یک روز نیز تعطیلی نداشته و سه شیفته کار کرده است.

سردار خرّم نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کارکنان شرکت داروسازی سخنان دکتر باسمنجی را برگرفته ازتفکر جهادی و انقلابی دانستند و بیان کردند که با مدیریت انقلابی وعمل جهادی می توان از مشکلات سربلند بیرون آمد و توطئه ها و تحریم های دشمن را بی اثر نمود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جریان سومی در مقابل جریان سلطه و سلطه پذیر بود که استکبار جهانی در تلاش برای فانی کردن این جریان ، دشمن سازی می کند و برخی افراد هنوز وجود دشمن را که بخاطر استقلال عمل وعدم وابستگی ما می باشد باور ندارند.

سردار خرّم در پایان یادآور شد : مدیریت انقلابی ، خستگی ناپذیر بودن و استفاده از ظرفیت ها و کشف استعدادهای داخلی تنها راه برای بهبود شرایط اقتصادی و رونق صنعت استان می باشد .

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه