در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی:

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و دبیر کارگروه رفع موانع تولید از کارخانجات استان فارس

کد خبر : 14691
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 14:41

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و دکتر زالی دبیر کارگروه رفع موانع تولید به همراه مدیران و مسئولان استانی از کارخانجات استان فارس بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،همزمان با دهه مبارک فجر دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر زالی دبیر کارگروه رفع موانع تولید، دکتر محمودی نماینده دادستان کل کشور، دکتر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهندس ایزدی رئیس سازمان صمت استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از شرکت های فولاد پایه، اساس صنعت، فاتح صنعت کیمیا و کیمیا افزار، بالان صنعت، صنعت داران افتخاری( سک سک)، لبنيات ارژن و آریا افزار در شهرک صنعتی شیراز بازدید و مسائل و مشکلات این مجموعه های صنعتی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

مهمترین مشکلات عنوان شده کارخانجات در این بازدید ها شامل اخذ تسهیلات بانکی، وجود معوقات بانکی، مطالبات از شرکت‌های بزرگ و برخی وزارت خانه ها و ترخيص کالاها از گمرک بود.

دکتر میثم زالی دبیر کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید در اين بازديد گفت: همه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها لازم الاجرا است و فرقی ندارد تصمیم در استان یا در تهران گرفته شود.

ایشان با اشاره به ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید اظهار داشت: بررسی و اتخاذ تصمیم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی، به عهده ستاد تسهیل و کارگروه استانی این ستاد است و این ستاد هم از دستگاه‌های ذی ربط متشکل شده است.

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بازدید از کارحانجات استان فارس گفت: بسیج و سپاه از تمام ظرفیت های خود استفاده میکنند تا موانع پیش روی تولید را برداشته و در جهت رونق تولید و افزایش توان داخلی گام های بزرگی برداشته شود.

رعیتی فرد با شاراه به تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمن با ایران افزود: اکنون که ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، همچون زمان جنگ تحمیلی باید همه دست به دست هم بدهیم و از تمام ظرفیت های خود استفاده کنیم تا بار دیگر بتوانیم در این جنگ ظالمانه پیروز و توانایی های جوانان با انگیزه انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشانیم.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه