در هفته کار و کارگر:

بازدید مسئول سازمان بسیج کارگری کشور از پالایشگاه امام خمینی(ره)

کد خبر : 12938
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 09:59

مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر و بزرگداشت روز بسیج کارگری در پالایشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار گردید

به گزارش خبرنگار بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر و بزرگداشت روز بسیج کارگری با حضور فرمانده سپاه استان مرکزی و مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور در پالایشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه استان مرکزی در جمع کارگران، مدیران و فرمانده هان بسیج کارگری از لزوم توجه به تولید و حفظ توان صنعتی کشور گفت و اظهار داشت: امروز دامنه دشمنی ها پیچیده تر و گسترده تر از قبل شده است به گونه ای که نقاط ضعف ما را نشانه گرفته اند و تلاش برای نفوذ و ضربه زدن از این مجرا ها را دارند، ما باید همچنان که در گذشته نقاط ضعف خود را ترمیم و آن را تقویت کردیم، امروز نیز  به همان روال ادامه داده و تولید خود را تقویت کنیم.

فرمانده سپاه استان مرکزی از مجاهدت های کارگران در دوران دفاع مقدس و حال حاضر گفت و عنوان داشت: خلاقیت و ابتکارات کارگران و صنعت گران در دوران دفاع مقدس راهگشای بن بست های جنگ بود.

دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشورنیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کارگران و مدیران صنعتی گفت: مواضع و اقدامات و برنامه های بسیج کارگری به گونه ای تدوین شده که در جهت  رونق تولید باشد.

ایشان عنوان داشت: برنامه های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به گونه ای تدوین می شود که کوچکترین خللی در فرآیند تولید محصول ایجاد نکند، بلکه تمام فکر و تلاش بسیج برای هم افزایی بیشتر بین کارگران و کارفرمایان در جهت  برداشتن موانع پیش روی تولید می باشد.

رعیتی فرد یکی دیگر از اقدامات بسیج کارگری را تلاش برای ترویج فرهنگ کار و تولید عنوان کرد و با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: چندین سال است سلسله فعالیت هایی برای ترویج فرهنگ درست و خوب کار کردن در جامعه داشته ایم که انشاالله امسال منسجم تر به آن خواهیم پرداخت .

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور با اشاره به طرح "حاتم" و آشنایی اقشار مختلف جامعه با محصول ایرانی، این طرح را بسیار جامع و کامل خواند و اظهار داشت: اجرای طرح "حاتم" یکی از مهمترین برنامه های سال 98 این سازمان خواهد بود، طرح "حاتم" به سه حوزه تولید، توزیع و مصرف می پردازد که با تکیه بر پشتیبانی و حمایت بسیج مردمی تدوین شده است .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه