در آذربایجان غربی رخ داد:

بازدید وزیر صمت از واحد تولیدی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در پیرانشهر

کد خبر : 13178
شنبه 1 تیر 1398 - 10:30

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد از جایگاه بسیار خوب و منحصربفردی برای صادرات و واردات کالا برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار آذربایجان غربی از واحد تولیدی ماشین آلات و ادوات کشاورزی در پیرانشهر بازدید کردند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، رسول خضری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی رحمانی را در سفر به شهرستان های پیرانشهر و سردشت همراهی کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: آذربایجان غربی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد از جایگاه بسیار خوب و منحصربفردی برای صادرات و واردات کالا برخوردار است.

رضا رحمانی روز پنج شنبه و در بدو ورود به آذربایجان غربی اظهار داشت: وجود ۲ مرز رسمی تمرچین پیرانشهر و کیله سردشت موقعیت بسیار خوبی برای صادرات و واردات کالا به کشور عراق فراهم کرده است.

وزير صمت در ادامه اظهار داشت: مرز رسمی تمرچین پیرانشهر از مدتی قبل فعال شده و مرز کیله سردشت نیز با توجه به هماهنگی‌هایی که با طرف عراقی صورت گرفته است، به زودی فعال می‌شود.

رحماني اضافه کرد: در این سفر با توجه به دیدارهایی که با فعالان اقتصادی خواهیم داشت می‌توان زمینه لازم را برای رونق صادرات و واردات از این ۲ مرز رسمی را فراهم کرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه