بمناسبت هفته کار و کارگر در استان آذربایجان شرقی رخ داد:

بازدید وزیر صمت از کارگاه تولید ماسک و ملحفه گروههای جهادی

کد خبر : 15130
شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 12:21

رحمانی در دیدار از کارگاه تولید ماسک و ملحفه بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی: ترویج فرهنگ ایثار و سازندگی یکی از مهمترین دلایل شکست نقشه دشمنان بوده است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، بمناسبت هفته کار و کارگر، وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه فرمانده سپاه عاشورا از کارگاه خط تولید ماسک و ملحفه که به همت گروههای جهادی بسیج کارگران و کارخانجات استان راه اندازی شده اند بازدید کرد.

سردارعابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا در این بازدید گزارشی از فعالیت های گروههای جهادی بسیج استان در مبارزه با ویروس کرونا ارائه وگفت: سپاه از اولین ساعات اعلام شناسایی ویروس کرونا در کشور به منظور پشتیبانی از مدافعان سلامت ، اولویتِ خود را به مهارِ کرونا اختصاص داده است.

دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این بازدید ضمن تجلیل از نقش بسیج در مهار کرونا گفت: تا قبل از شیوع کرونا تولید روزانه ماسک در کشور، بالغ بر 200 هزار قطعه بود که امروز به همت همه تلاشکران عرصه تولید و گروه های مختلف مردمی، میزان تولیدات به حدود 6 میلیون عدد در روز رسیده است.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها توانمندی خود را بصورت تمام و کمال به رخ کشیده، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و سازندگی یکی از مهمترین دلایل شکست نقشه دشمنان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه