بزرگترین تولید کننده لامپ خودرو خاورمیانه:

بدون حمایت مسوولان، حرکت چرخه های تولید کارخانجات، امکانپذیرنخواهد بود

کد خبر : 140
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 23:52

مدیرعامل شرکت مادیران در استان چهارمحال و بختیاری گفت:در شرایط فعلی، بدون حمایت مسوولان و دست اندرکاران کشور، حرکت چرخه های تولید کارخانجات وادامه حیات این نهادهای اصلی تولید، امکانپذیرنخواهد بود.

"مجید حیدری" در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار سایت بسیج کارگری در حاشیه نشست شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری کشور، افزود: مسوولان باید برای حل مشکلات ما در ادامه فعالیت و زنده نگه داشتن چرخه تولید کارخانجات، ما را یاری کنند.

وی با اشاره به ضرورت پیگیری مسوولان در رفع هر چه سریعتر مشکلات و مسایل کارخانجات، گفت: کارخانجات در شرایط کنونی با مشکلاتی از جمله، بیمه، قوانین کار و قوانین مالیاتی روبرو هستند که این مسایل کار را با دشواری مواجه کرده است.

وی که بزرگترین تولید کننده لامپ خودرو در خاورمیانه است، ادامه داد: البته این موضوعات مانع از ادامه فعالیت کارگران در کارخانه نیست و ما بر اساس آنچه که اعتقاد داریم، تا آخرین نفس و با مقاومت و پایداری بسیار برای تولید هرچه بیشتر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حیدری در پاسخ به سوال خبرنگار سایت بسیج کارگری مبنی بر انتظارات شما از شورای عالی قشر در سال 92 ، افزود: اکنون ما به دلیل نبود و تامین مواد اولیه تنها از 30 درصد ظرفیت کارخانه برای تولید استفاده می کنیم.

وی اضافه کرد: این مساله بدان معنا است که اکنون 300 کارگر در این کارخانه مشغول به فعالیت هستند و ما باید همین تعداد را برای تولید روزانه خود تحت هر شرایطی،حفظ و نگهداری کنیم.

وی با اشاره به فرمایش ارزشمند مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: اینگونه کارخانه ها جلوی ارزبری را در کشور می گیرند و در نتیجه نیازمند حمایت های بیشتر در بخش توسعه اشغال و تولید محصول، هستیم.

حیدری تاکید کرد: حمایت مسوولان در حال حاضر، مهمترین عامل چرخه تولید کارخانجات است و برای ما بهترین کمک محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار سایت بسیج  کارگری، در جلسه امروز شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری کشور،"ایراندخت عطاریان" به عنوان رییس شورای عالی قشر سازمان بسیج کارگری کشور و "محمد باقرعالی"، نایب رییس این شورا انتخاب شدند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه