سردار کریمی پس از حضور در جمع منتخبین جشنواره مالک اشتر؛

برای رسیدن به اهداف عالیه سازمانی باید بیشتر از این‌ها تلاش کنیم

کد خبر : 9968
دوشنبه 13 آذر 1396 - 15:36

سردار کریمی پس از حضور در جمع منتخبین جشنواره مالک اشتر گفت: انتخاب شدن سازمان بسیج کارگری به عنوان قشر برتر جشنواره مرهون زحمات تمامی همکاران و مدیریت های این سازمان چه در ستاد سازمان و چه در سطح استان‌ها می‌باشد که با تلاش‌های خود توانستند این افتخار را برای جامعه بسیج کارگری کشور بوجود بیاورند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،سازمان بسیج کارگری کشور توانست بالاترین رتبه را در بین اقشار مختلف سازمان بسیج مستضعفین در سال 95 کسب کند و در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح انتخاب شود.

سردار محمد ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در راستای کسب رتبه برتر این سازمان در جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: طی دیدار منتخبان جشنواره مالک اشتر با مقام معظم رهبری حضرت آقا روی این موضوع تاکید داشتند که مراد ما از اشراف فرماندهی، تنها فرماندهی کل قوا نیست بلکه تمامی فرماندهان در تمامی رده‌های نظامی و انتظامی می‌باید اطلاعات کامل و کافی از اتفاقات و رویدادها  و همچنین اشراف کامل بر اجرای برنامه‌های خودشان را داشته باشند.

وی ادامه داد: بحث اشراف در رده‌های نیروهای مسلح جدی گرفته شده و خوشبختانه امسال بر اساس ارزیابی‌هایی که کارشناسان ستاد کل نیروی مسلح از عملکرد سال 95 داشتند بسیج کارگری جزء منتخبین اقشار سازمان بسیج این جشنواره انتخاب شد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور با عنوان اینکه انتخاب شدن بسیج کارگری به عنوان یکی از منتخبین برتر جشنواره مالک اشتر یک افتخار سازمانی است، عنوان کرد: انتخاب شدن سازمان بسیج کارگری به عنوان قشر برتر جشنواره مالک اشتر مرهون زحمات تمامی همکاران و مدیریت‌های این سازمان چه در ستاد سازمان و چه در سطح استان‌ها می‌باشد که با تلاش‌های خود توانستند این افتخار را برای جامعه بسیج کارگری بوجود بیاورند.

سردار کریمی در پایان خاطر نشان کرد: چنین انتخابی نباید این تفکر را در ما ایجاد کند که تمامی کارهای ما به نحو احسن صورت گرفته و قطعا برای رسیدن به اهداف عالیه سازمانی خیلی بیشتر از این‌ها باید تلاش صورت بگیرد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه