سرمربی قشر سازمان بسیج کارگری کرمان:

برخی خانواده‌های مذهبی ندانسته در جورچین دشمن افتادند/ برگزاری خوب حلقه‌های صالحین موجب انقلاب در کشور می‌شود

کد خبر : 886
پنجشنبه 27 آذر 1393 - 14:13

سرمربی قشر سازمان بسیج کارگری استان کرمان گفت: برخی خانواده‌های مذهبی بدون اینکه به اثرات ماهواره بر روی فرزندان خود بیندیشند در جورچین دشمن قرار گرفته‌اند.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، حسین باقری، مسئول سازمان بسیج کارگری استان کرمان در جلسه حلقه‌های صالحین با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) درباره عزاداری برای امام حسین(ع) گفت: حضرت امام فرمودند همین گریه‌ها بودند که نظام 2500 ساله شاهنشاهی را ساقط کردند و انقلاب اسلامی ایران با تاسی به قیام عاشورا به پیروزی رسید.

وی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای هسته‌ای و شهدای هشت سال دفاع مقدس از هر زمان دیگر مقتدرتر است و اگر امروز رژیم صهیونیستی در نبردهای هشت، 22، 33 و51 روزه شکست می‌خورد ریشه در همین قدرت دارد.

مسئول سازمان بسیج کارگری کرمان خاطر نشان کرد: همین قدرت و مجاهدت‌های خاموش بود که آمریکا در ایجاد فتنه مذهبی در عراق یا اینکه  غرب در توطئه  فروریختن متحد استراتژیک ایران در سوریه شکست خورد.

 باقری افزود: دلیل اینکه دیپلمات‌های ما با صلابت با  قدرت‌های قلدر جهان حرف می‌زنند به دلیل توان دفاعی و امنیتی ایران است.

در ادامه حجت‌الاسلام عباس بذرکار، سر مربی قشر استان کرمان به تغذیه فکری مربیان قشر تاکید کرد و افزود: برای تحقق این مهم باید کتاب‌های شهید مطهری مطالعه شود.

 وی یکی از مهمترین معضلات جامعه کنونی را استفاده از ماهواره  دانست و گفت: برخی خانواده‌های مذهبی به دلیل استفاده از ماهواره ندانسته بدون اینکه به اثرات این دجالواره بر روی فرزندان خود بیندیشند در جورچین دشمن قرار گرفته‌اند.

بذرکار یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر حلقه‌های صالحین به خوبی برگزار شوند در کشور انقلاب رخ خواهد داد.

افزایش برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین و برگزاری دوره‌های مقدماتی آموزشی از مباحثی بود که در ادامه این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه