در آستانه نهم اردیبشهت ماه روز بسیج کارگری:

برنامه های هفته بسیج کارگری و 14000 شهید کارگر اعلام شد

کد خبر : 276
شنبه 30 فروردین 1393 - 14:34

در آستانه هفته بسیج کارگری و روز کارگر، مسوول ستاد گرامیداشت هفته بسیج کارگری و 14000 شهید کارگر برنامه‌های این ستاد را اعلام کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری کشور، سبحان محمد علینژاد با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"، تلاش و جدیت در عرصه کار و تولید را لازمه توجه به منویات رهبری دانست و افزود: از آنجاییکه بسیج کارگری معنایی جز کار و تلاش با رویکرد جهادی ندارد، نقش بسیج کارگری در تحقق این شعار پررنگ خواهد بود و تلاش ما در برگزاری برنامه های هفته بسیج کارگری امسال توجه به این نکته خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت و تبریک روز کارگر و بسیج کارگری به همه کارگران پرتلاش و بسیجی کشور، افزود: مراسم گرامیداشت روز بسیج کارگری و 14000 شهید کارگر و معرفی و تجلیل از شهیدان باغیانی شهدای شاخص بسیج کارگری در سال 93 با حضور کارگران و فعالان بسیجی عرصه صنعت و تولید و خانواده‌های معظم شهدا صبح روز سه شنبه نهم اردیبهشت به صورت همزمان در تهران، شیراز و نیشابور برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین برنامه با شکوهی در روز دوشنبه 8 اردیبهشت در محل سالن همایش های مصلی امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

علینژاد دیدار جمعی از کارگران نمونه،  مبتکر و گرانقدر بسیجی  با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را یکی از شاخص ترین برنامه های بسیج کارگری در روزهای پایانی هفته بسیج کارگری عنوان کرد و گفت: تفصیل برنامه‌های کشوری و استانی توسط مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در نشست خبری روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه بیان خواهد شد.

مسئول ستاد بزرگداشت هفته بسیج کارگری با اشاره به روزشماری در قالب نامگذاری روزانه هفته بسیج کارگری افزود: روز اول هفته که مصادف است با جمعه پنج اردیبهشت با نام "کارگر، مهدویت، معنویت"، روز دوم شنبه شش اردیبهشت با نام "کارگر، عزم ملی، تولید ملی"، روز سوم یکشنبه هفت اردیبهشت با نام "کارگر، فرهنگ، بصیرت"، روز چهارم دوشنبه هشت اردیبهشت با نام "کارگر، اقتصاد، بهره‌وری"، روز پنجم سه شنبه نهم اردیبهشت "کارگر، بسیج، ایثار و شهادت"، روز ششم چهارشنبه ده اردیبهشت"کارگر، ولایت، اقتدار ملی" و آخرین روز پنجشنبه یازده اردیبهشت با نام "کارگر، مدیریت جهادی، استکبارستیزی" نامگذاری شده است.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه